Klientu apmierinātības analīze un izvērtēšana uzņēmumā VAS Latvijas Pasts”.
Author
Grigale, Vija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Pasta nozare strauji attīstās, kā arī mainās klientu vēlmes pakalpojumu saņemšanā, līdz ar to palielinās arī klientu apmierinātības nozīme uzņēmumā. Darba mērķis ir, izpētot un izvērtējot VAS “Latvijas Pasts” klientu apmierinātību ar uzņēmuma darbību un sniegtajiem pakalpojumiem, izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai. Darbā aplūkota klientu apmierinātības teorētiskie aspekti, pasta nozare, “Latvijas Pasta” darbība, kā arī veikts uzņēmuma klientu apmierinātības pētījums. Pētījumā tika secināts, ka uzņēmumam savas darbības pilnveidošanai nepieciešama pakalpojumu modernizācija, esošo sistēmu uzlabošana, kā arī nepieciešams ieviest ērtus un izdevīgus risinājumus sūtījumu saņemšanai mazpilsētās un lauku reģionos. Darbu veido 73 lappuses, tajā ietverti 20 attēli, izmantoti 50 informācijas avoti, kā arī pievienoti 3 pielikumi. The postal sector is rapidly evolving as well as client expectations for services are changing. Thereby increases the importance of client satisfaction in the company. The objective of the work is to develop proposals to improve the activities of the company SJSC “Latvijas Pasts” by exploring and evaluating the satisfaction of clients and company provided services. The work includes the theoretical aspects of customer satisfaction, the postal sector, the activities of “Latvijas Pasts”, also there was made research of client satisfaction. The study shows that company needs modernization of its services, improvement of existing systems and find convenient and cost-effective solutions for parcel receiving in small towns and rural areas. The paper consists of 73 pages, it contains 20 images, 3 attachments and 50 sources of literature are used.