Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīne
dc.contributor.authorBērzkalne, Kintija Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:42Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75447
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50858
dc.description.abstractBakalaura darbā “Kultūras nozīme eksporta veicināšanā uz Persijas līča valstu reģionu” tiek apskatīta līdz šim maz pētīta eksporta šķautne, kas varētu būt potenciāla iespēja tautsaimniecības attīstībā. Bakalaura darbā aptverti eksporta un kultūras teorētiskie aspekti, izpētīta ekonomiskā situācija Persijas līča valstīs, veikta starptautiskās tirdzniecības un kultūru salīdzinošā analīze starp Eiropas valstīm un Persijas līča valstīm, un veikts autores pētījums, kas balstīts uz Apvienotajos Arābu Emirātos rezidējošo ekspertu intervijām. Šajā darbā ir gūti secinājumi par Persijas līča reģiona tirgus pievilcību Latvijas pakalpojumu un preču nozaru speciālistiem un iezīmēti sekotri, kuros varētu eventuāli attīstīties sadarbība. Papildus tam, darbā tiek aktualizēta kultūru identificēšanas zināšanu nepieciešamība eksportēt vēlošiem uzņēmējiem.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "The role of culture in promoting exports to the Gulf region" examines the hitherto little-studied edge of exports, which could be a potential opportunity for economic development. The bachelor's thesis covers the theoretical aspects of export and culture, and a comparative analysis of international trade and cultures between European countries and the Gulf, studies the economic situation in the Gulf countries, and includes the author's research based on interviews with expert’s who reside in the United Arab Emirates. In this work, conclusions have been obtained about the attractiveness of the Gulf market to specialists in Latvia’s services and goods sectors, as well as the sectors in which co-operation could possibly develop have been outlined. In addition, the work highlights the need for cultural identification skills for entrepreneurs willing to export.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectPersijas līcis
dc.subjectKultūra
dc.subjectEksporta veicināšana
dc.subjectSadarbības iespējas
dc.titleKultūras nozīme eksporta veicināšanā uz Persijas līča valstu reģionu
dc.title.alternativeThe role of culture in promoting exports to the Gulf region
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record