Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorBatraga, Nora
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:46Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75505
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50863
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „ Personiskā apkalpošana SIA „Apranga Group” apģērbu veikalos”. Bakalaura darba mērķis ir izvērtējot personiskās apkalpošanas kā mārketinga komunikāciju metodes teorētiskos aspektus mārketinga komunikāciju kontekstā, izpētīt tās procesa veidošanos un ietekmētājus SIA „Apranga Group” apģērbu veikalos. Darba teorētiskajā daļā, aplūkota mārketinga komunikācijas nepieciešamība un pētīta personiskā apkalpošana kā mārketinga komunikāciju veids. Praktiskajā daļā izvērtēts SIA „Apranga Group” personiskās apkalpošanas process, tam izvirzītās prasības, veikts patērētāju attieksmes un ekspertu pētījums personiskās apkalpošanas novērtēšanai un nodrošināšanai. Nobeigumā izdarīti secinājumi un veikti priekšlikumi SIA “Apranga” personiskās apkalpošanas uzlabošanai uzņēmumā. Kopējais darba lapaspušu skaits bez literatūras un avotu saraksta un pielikumiem ir 79. Darbs iekļauj 25 attēlus, 8 tabulas. Darbam pievienoti 8 pielikumi. Izmantoto avotu un literatūras sarakstā uzrādīto vienību skaits ir 49.
dc.description.abstractThe subject of the bachelor's thesis is “Personal selling in the “Apranga Group” LLC clothing stores”.The aim of the bachelor's thesis is to examine the theoretical aspects of personal services as a marketing communications method in the context of marketing communications, and to explore the formation of its process and the impacts in the clothing stores of “Apranga Group” LLC. The theoretical part of the bachelor thesis looks at the need for marketing communication and studies personal service as a type of marketing communications. The practical part reviews the personal service process of Apranga Group, the requirements for it, a study of consumer attitudes and experts to assess and provide personal service. Finally, conclusions have been drawn and proposals have been made to improve personal service in the company. The total number of pages of the work without the list of literature and attachments is 79, which includes 25 images, 8 tables, and 8 attachments. The number of units used in the list of sources and literature is 49. Keywords: Service, Marketing Communication, Personal Selling, Buyer, Direct Sales.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectApkalpošana
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.subjectpersoniksā apkalpošana
dc.subjectPircējs
dc.subjectTiešā pārdošana
dc.titlePersoniskā apkalpošana SIA „Apranga Group” apģērbu veikalos.
dc.title.alternativePersonal selling in the “Apranga Group” LLCclothing stores.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige