Uzņēmuma A/S Balticom klientu lojalitātes analīze un nostiprināšanas iespējas.
Autor
Rabša, Ēriks
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir "Uzņēmuma A/S Balticom klientu lojalitātes analīze un nostiprināšanas iespējas". Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par patērētāju lojalitāti, respondentu aptauju un interviju ar A/S Balticom kvalitātes kontroles nodaļas vadītāju, analizēt un novērtēt A/S Balticom klientu lojalitātes līmeni, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus klientu lojalitātes nostiprināšanai uzņēmumā A/S Balticom. Bakalaura darba pētāmā problēma ir A/S Balticom klientu lojalitātes nostiprināšanas nepieciešamība. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tika izskatīti klientu lojalitātes teorētiskie aspekti un tās veidošanas process. Otrajā daļā tiek analizēta uzņēmuma A/S Balticom klientu lojalitāte un to ietekmējošie faktori. Trešajā daļā tiek veikta pētāmā uzņēmuma kvalitātes kontroles nodaļas vadītāja intervijas rezultātu analīze un klientu aptaujas rezultātu analīze. Darba beigās tiek formulēti galvenie secinājumi un izveidoti priekšlikumi klientu A/S Balticom lojalitātes nostiprināšanai. Bakalaura darba apjoms ir 84 lapas. Darbā izmantotās literatūras sarakstā ir 52 avoti. Darbā ievietoti 25 attēli un 4 tabulas. The topic of the Bachelor’s work is "Client loyalty analysis and improvement opportunities of Balticom". The purpose of this work is to analyze the level of loyalty of clients in Balticom, discover weaknesses and disadvantages related to client loyalty and provide the company with an advice for improvement of the client loyalty within the firm. The analysis will be based on theoretical knowledge about customer loyalty, customer surveys and interview with the general manager of quality control team of the chosen company. The research problem of this work is the necessity of improvement of customer loyalty within A/S Balticom. This work is divided in 3 structural parts. The first part of work analyses theoretic information about the importance of customer loyalty and the process of formation of client loyalty. The second part analyses customer loyalty and factors which influence it within A/S Balticom. The third part analyses the results of the interview with the general manager of quality control team of the chosen company and looks at the results of the undertaken client surveys. Finally, the work draws main conclusions and formulates advice for improvement of customer loyalty for A/S Balticom. The Bachelor’s work has 84 pages. The bibliography used in the work has 52 sources. The work has 25 images and 4 tables.