Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorSavicka, Dana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:49Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75597
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50872
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: “Zīmola ietekme uz pircēju rīcību patēriņa tirgū”. XXI gadsimtā preču un pakalpojumu tirgū valda absolūtās konkurences apstākļi – tirgū ir daudz pircēju un pārdevēju, ražotāji sniedz vienas un tās pašas preču kategorijas visdažādākās produkta variācijas. Zīmols ir grafisks attēls, korporatīvās identitātes sastāvdaļa un viens no faktoriem, balstoties uz kura klienti pieņem gala lēmumu par pirkuma īstenošanu. Preču zīmi izmanto kā instrumentu, ar kura palīdzību patērētājiem tiek nodota informācija par uzņēmuma nodarbošanās sfēru un vēsturi, tiek identificēti uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi / preces. Uz- ņēmuma marķējums atspoguļo uzņēmuma filozofiju, sniedz patērētājiem informāciju par kom- pānijas vīziju un misiju, kā arī ir neverbālās komunikācijas kanāls starp ražotāju un patērētā- jiem. Bakalaura darba mērķis: noskaidrot zīmola nozīmi preču / pakalpojumu tirgū, uzzināt tirgus dalībnieku viedokļus par zīmola īpatsvaru preču iegādāšanas brīdī un, balstoties uz iegū- tiem datiem, izstrādāt priekšlikumus zīmolu izstrādāšanai. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darba autore izstrādāja sekojošus uzdevumus: 1) Pamatojoties uz pieejamo literatūru, sniegt teorētisko informāciju par zīmola būtību ; 2) Noskaidrot zīmola vērtības ; 3) Analizēt pircēju rīcības ietekmējošos faktorus preces iegādāšanas brīdī ; 4) Izpētīt informāciju par zīmola izstrādāšanas procesu, noskaidrot zīmola krāsas, formas un fonta ietekmi uz patērētāju rīcību ; 5) Analizēt zīmola variācijas un konstatēt visoptimālāko veidu ; 6) Noteikt labākos preču zīmju piemērus ; 7) Izstrādāt aptaujas jautājumus ; 8) Ar kvantitatīvās metodes palīdzību, noskaidrot patērētāju viedokļus par zīmola īpat- svaru preču iegādāšanas brīdi ; 9) Apkopot rezultātus un veikt secinājumus.
dc.description.abstractBachelor's thesis topic: "The impact of the brand on customer behavior in the consumer market". In the 21st century, the market for goods and services is a subject to absolute competi- tion: there are many buyers and sellers in the market, and manufacturers offer a wide variety of product variations of the same product category. A brand is a graphic image, a component of a corporate identity and one of the factors on the basis of which customers make the final decision to make a purchase. The trademark is used as a tool to provide consumers with information by the company. The company's label reflects the company's philosophy, provides con- sumers with information about the company's vision and mission, and is a channel of non-verbal communication between the producer and consumers. The aim of the bachelor's thesis is to find out the importance of the brand in the market at the time of purchase and to develop proposals for brand development based on the obtained data. 1. Based on the available literature, provide theoretical information about the nature of the brand; 2. Find out brand values; 3. To analyze the factors influencing the actions of buyers at the time of purchasing the product; 4. To study information about the brand development process, to find out the influence of the brand color, shape and font on consumer behavior; 5. Analyze brand variations and determine the most optimal type; 6. Identify the best examples of trademarks; 7. Develop questionnaire questions; 8. With the help of the quantitative method, to find out the opinions of consumers about the proportion of the brand at the time of purchase of goods.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectZīmols
dc.subjectMārketinga mix elementi
dc.subjectNeverbālā komunikācija
dc.subjectPreču zīme
dc.titleZīmola ietekme uz pircēju rīcību patēriņa tirgū.
dc.title.alternativeThe impact of the brand on customer behavior inthe consumer market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record