Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorKaibe, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:50Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75599
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50873
dc.description.abstractKonkurences apstākļos uzņēmumiem jādomā kā efektīvi veidot digitālā mārketinga stratēģiju, kas atbilst digitālā patērētāja prasībām. Virtuālais asistents ir datorprogramma, kas var būt veidota ar mākslīgo intelektu un sniedz organizācijām iespēju veidot jaunus saskarsmes punktus ar auditoriju, noturēt uzmanību un veicināt pārdošanu. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām par digitālo mārketingu un virtuālajiem asistentiem, un autores veikto pētījumu, izpētīt, novērtēt un analizēt virtuālo asistentu izmantošanas iespējas Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga stratēģijā, lai izstrādātu secinājumus un sniegtu priekšlikumus par iespējām izmantot virtuālos asistentus Latvijas uzņēmumos. Bakalaura darbā veikta analīze par digitālā mārketinga, digitālā mārketinga stratēģijas, virtuālo asistentu būtību un nozīmi mūsdienās, kā arī par virtuālo asistentu izmantošanas iespējām Latvijas uzņēmumu attīstībai. Analizēti virtuālo asistentu izmantošanas piemēri Latvijā. Veiktas intervijas ar digitālā mārketinga ekspertiem un patērētāju aptauja par virtuālo asistentu izmantošanu digitālā mārketinga stratēģijā, izstrādāti priekšlikumi Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga stratēģijas uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no 68 lpp., 3 tabulām, 14 attēliem, 16 pielikumiem un izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 51 nosaukumu.
dc.description.abstractIn a competitive environment, companies need to think about how to effectively develop a digital marketing strategy that meets the requirements of the digital consumer. A virtual assistant is a computer program that can be created with artificial intelligence and gives organizations the opportunity to create new points of contact with the audience, keep their attention and promote sales. The aim of the work is to study, evaluate and analyze the possibilities of using virtual assistants in the digital marketing strategy of Latvian companies. Theoretical knowledge about digital marketing and virtual assistants, and the author's research are used to develop conclusions and provide proposals for using virtual assistants in Latvian companies. The bachelor's thesis includes an analysis of digital marketing, digital marketing strategies, the nature of virtual assistants and the possibilities of using virtual assistants for the development of companies of Latvia. Examples of the use of virtual assistants in Latvia are analyzed. Interviews with digital marketing experts and a consumer survey on the use of virtual assistants in digital marketing strategy have been conducted, and proposals for improving the digital marketing strategy of Latvian companies have been developed. The work consists of 68 pages, it contains 3 tables, 14 illustrations, 16 appendixes, and sources of literature used consist of 51 units.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectdigitālā marketinga stratēģija
dc.subjectvirtuālie asistenti
dc.subjectdigitālā mārketinga stratēģijas uzlabošana
dc.titleVirtuālo asistentu izmantošanas iespējas Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga stratēģijā.
dc.title.alternativeApplications of chatbots in the digital marketing strategy of companies in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record