Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorLazorenko, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:52Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75638
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50876
dc.description.abstractBakalaura darba tēma “Mārketinga pasākumi klientu piesaistei uzņēmumā “Wake Up.” Aktīvās atpūtas pakalpojumu sniedzēju skaitam pieaugot, nepieciešamas strukturētas darbības, kas ved pie klientu piesaistīšanas konkrētajam uzņēmumam. Informācijas kanālu daudzveidības un sabiedrības paradumu dēļ, nepieciešams pielāgot uzņēmuma mārketinga darbību. Šī bakalaura darba mērķis ir izveidot praktiskus ieteikumus, kas veicinātu klientu piesaisti uzņēmumā “Wake Up”, balstoties uz mārketinga teorētiskās informācijas analīzi, autoru viedokļiem, konkurentu darbībām un veiktā pētījuma rezultātiem. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā no tām tiek aplūkoti teorētiskie aspekti mērķtirgus noteikšanā un, kā iespējams veikt komunikāciju izmantojot dažādas metodes, kā arī tiek aplūkota aktuālā situācija interneta izmantošanas paradumos starp Latvijas iedzīvotājiem. Otrajā nodaļā tiek pētīta “Wake Up” darbība un aktuālā tirgus situācija, konkurenti. Trešajā nodaļā analizēti pētījuma rezultāti, kas sniedz būtiskus turpmākos uzņēmuma “Wake Up” darbību uzlabošanas ieteikumus. Darba apjoms bez pielikumiem - 70 lapaspuses. Pielikumu skaits – 11. Darba izveidei izmantoti 55 informācijas un literatūras avoti latviešu un angļu valodās. Darbā kopā ar pielikumiem iekļautas 5 tabulas un 27 attēli.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor’s work – “Marketing activities for customer attraction at enterprise “Wake Up”.” Growth of active leisure service providers gives an impulse to improve actions of an enterprise to increase a number of own clients. Because of variety in channels of information and habits of clients is needed to adjust actions of the enterprise “Wake Up”. Aim of the work is to form practical recommendations for customer attraction in “Wake Up”. Recommendations are based on theoretical information of marketing, opinions of authors, competitors and research, which is made for this thesis. The work consists of 3 chapters. In the first chapter is written about theoretical aspects of target market and how to do communication using different methods of communication; the situation of usage of the Internet between citizens of Latvia is described. In the second chapter is studied about “Wake Up” and competitors of the enterprise. In the third chapter is set out the results of research, which was made by author of the thesis. The amount of work is 70 pages. There are 11 annexes. In thesis are used 55 sources of information in Latvian and English languages. Work includes 5 tables and 27 images.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikāciju metodes
dc.subjectklientu piesaistīšana
dc.subjectkonkurentu analīze
dc.subjectmārketinga aktivitātes
dc.subjectmethods of marketing communication
dc.titleMārketinga pasākumi klientu piesaistei uzņēmumā “Wake Up".
dc.title.alternativeMarketing activities for customer attraction at enterprise “Wake Up”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record