Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorSegliņa, Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:08:54Z
dc.date.available2020-06-30T01:08:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75672
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50880
dc.description.abstractBakalaura darba izvēlētais temats ir Mārketinga komunikācijas pasākumu analīze optisko briļļu tirgū. Bakalaura darba mērķis – pamatojoties uz mārketinga komunikāciju būtības balstītu teorētiskās daļas informāciju, analizēt mārketinga komunikācijas pasākumus un to nozīmi optisko briļļu tirgū Latvijā. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā tiek apkopota teorija par mārketinga komunikācijas būtību, tās elementiem un izmantošanu produktu dzīves cikla posmos. Otrajā daļā tiek raksturots optisko briļļu tirgus Latvijā, tāpat tiek analizēti ārējo ietekmes faktoru nozīme. Otrā nodaļas noslēgumā tika analizētas tirgū izmantotās mārketinga komunikācijas lielākajiem optisko briļļu uzņēmumiem. Trešajā daļā, pamatojoties uz teorētiskajiem aspektiem, tiek veikts pētījums par mārketinga komunikāciju nozīmi optisko briļļu tirgū Latvijā, kā arī tiek analizēti patērētāju paradumi iegādājoties optiskās brilles. Trešās nodaļas noslēgumā darba autore veica personiskās pārdošanas novērojumu un analīzi trīs lielāko optikas uzņēmumu salonos. Bakalaura darba apjoms ir 90 lpp., tas satur 11 attēlu, 8 tabulas un tam pievienoti 16 pielikumi.
dc.description.abstractThe chosen topic of the bachelor's thesis is Analysis of Marketing Communication Activities in the Optical Glasses Market. The aim of the bachelor's thesis - based on the information of the theoretical part based on the essence of marketing communications, to analyse marketing communication activities and their significance in the market of optical glasses in Latvia. The bachelor's thesis consists of three parts. The first part summarizes the theory of the essence of marketing communication, its elements and use in the product life cycle stages. The second part describes the market of optical glasses in Latvia, and also analyses the role of external factors. At the end of the second chapter, the marketing communications used in the market for the largest optical spectacle companies were analysed. In the third part, based on theoretical aspects, a study of the importance of marketing communications in the market of optical glasses in Latvia is performed, as well as consumer habits when purchasing optical glasses are analysed. At the end of the third chapter, the author observed and analyzed personal sales in the salons of the three largest optical companies. Bachelor work consists of 90 pages, it contains 11 pictures, 8 tables and 16 appendices. Keywords: marketing communications, product life cycle, optical glasses market, personal sales.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectprodukta dzīves cikls
dc.subjectoptisko briļļu tirgus
dc.subjectpersoniskā pārdošana
dc.titleMārketinga komunikācijas pasākumu analīze optisko briļļu tirgū.
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication Activities in the Optical Glasses Market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record