Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā "Tesla".
Author
Andersone, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, veikto mārketinga komunikāciju analīzi uzņēmumā Tesla, iegūtajiem aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikācijas uzņēmumā, atklāt nepilnības, sniegt priekšlikumus mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Darba pirmajā nodaļā ir raksturoti mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti. Darba otrajā nodaļā ir analizēta elektroautomašīnu nozare Latvijā un uzņēmuma Tesla mārketinga komunikācijas. Darba trešajā nodaļā ir analizēta autores veidotā potenciālo pircēju aptauja par mārketinga komunikāciju izmantošanu uzņēmumā Tesla. Darbā ir 67 lappuses, 32 attēli, 11 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgasvārdi: mārketinga komunikācijas, reklāmas, personiskā apkalpošana, pārdošanas veicināšana, sabiedriskās attiecības, tiešais mārketings, Tesla, elektroautomašīnas The aim of the Bachelor thesis is to analyse theoretical aspects of marketing communications to be able to analyse Tesla marketing communications, survey and provide proposals for marketing communications improvements in enterprise Tesla. The first chapter is about theoretical aspects of marketing communications. The second chapter is analysis of the electrical vehicle industry in Latvia and Tesla’s marketing communications. The third chapter is survey analysis of Tesla’s potential buyers and Tesla’s marketing communications. The work includes 67 pages, 32 pictures, 11 tables and 3 attachments. Keywords: marketing communications, advertising, personal selling, sales promotion, public relations, direct marketing, Tesla, electric cars