Baltijas valstu reklāmas tirgus attīstība
Author
Zivtiņa, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Latvijas Universitātes Starptautisko ekonomisko attiecību studentes – Elizabetes Zivtiņas diplomdarbs “Baltijas valstu reklāmas tirgus attīstība” iesniegts augstākā profesionālā bakalaura iegūšanai starptautisko ekonomisko attiecību nozarē. Diplomdarba vadītāja – Ilze Medne Diplomdarbs veltīts Baltijas valstu reklāmas attīstībai katrā atsevišķā mēdijā un salīdzināšanai savā starpā. Darbā analizēti Baltijas valstu reklāmas tirgus attīstību ietekmējošie faktori, tendences, izpētīta reklāmas tirgus statistika laika perioda no 2015.gada līdz 2018.gadam. Darba rezultātā tika izdarīti secinājumi par izstrādāto darbu un veikti priekšlikumi par Baltijas valstu reklāmas tirgus nākotnes attīstību. Diplomdarba mērķis ir izpētīt Baltijas valstu reklāmas tirgus attīstību, izvērtēt reklāmas tirgus ietekmējošos faktorus, izpētīt katrā atsevišķā mēdijā un novērtēt atšķirības starp Baltijas valstīm. Uzdevumi: •Izvērtēt Baltijas reklāmas tirgu; •Izpētīt mēdijus; •Noteikt un analizēt reklāmas tirgus ietekmējošos faktorus; •Izpētīt Baltijas reklāmas mēdiju tirgus apjomus; •Aprakstīt preču virzīšanu tirgū; •Apkopot darba rezultātus •Izstrādāt secinājumus. Metodes: Darbā tika izmantotas kvantitatīvās metodes, grafiskās, koeficientu metodes. University of Latvia International Economic Relations students – Elizabeth Zivtiņa diploma “Development of the advertising market the Baltic States” has been submitted to acquire a senior professional bachelor in the international economic relations sector. The supervisor of diploma work – Ilze Medne The diploma is devoted to the development of advertising in the Baltic States in each individual medium and to comparing it with each other. The work analyses the factors, trends, factors that influence the development of the advertising market in the Baltic States, and studies the advertising market statistics for the period 2015-2018. The work resulted in conclusions on the work being developed and proposals for the future development of the advertising market in the Baltic States. The aim of the diploma is to explore the development of the advertising market in the Baltic States, to assess the factors affecting the advertising market, to explore in each individual media and to assess the differences between the Baltic States. Tasks: • To assess the Baltic advertising market; • research the media; • identifying and analysing factors affecting the advertising market; • to explore the volumes of the Baltic advertising media market; • describing the direction of goods on the market; • summarize job results • drawing up conclusions. Methods: Quantitative methods, graphics, factor methods were used in the work.