Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorVolgasts, Emīls
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:08Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:08Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76127
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50916
dc.description.abstractIKT laikmetā aiz vien lielāka nozīme ir spējai efektīvi gūt, apstrādāt, izmantot un dalīties ar informāciju. Latvijas plānošanas reģionu lielākās pilsētas ir tieši saistīta ar organizācijas stratēģiskās komunikācijas veikšanu, veidojot ilgtspējīgu sadarbību ar sabiedrību, taču tā nevar būt efektīva, ja mārketinga struktūrvienības darbības vadība nav pietiekami mūsdienīga. Mērķis ir identificēt publiskā sektora mārketinga vadības uzlabošanas iespējas Latvijas plānošanas reģionu lielākajās pilsētās un sniegt strukturētus ieteikumus tās uzlabošanai. Pētījuma iegūtie rezultāti: stratēģisko komunikāciju var padarīt efektīvāku, izmantojot mērķauditorijai atbilstošus mārketinga komunikācijas kanālus, kā arī izstrādājot mārketinga informācijas sistēmu, kas pēc iespējas tuvāk reālajam laikam iegūst tālāk izmantojamus datus.
dc.description.abstractIn the new era of technology and communication, organization's strategic development strongly depends on strategic communication and the ability to gather, analyze, and use marketing data. Specifically, the biggest cities of Latvia planning regions are closely related to the sustainability of strategic cooperation with society is on stake. The key goal is to identify main strategic marketing opportunities in the biggest cities of planning regions of Latvia. Summary of results shows that the efficiency of strategic communication can be improved by using IMC and implementing a data-gathering system that provides data as close to real-time as possible. After that, it is essential to make create value from data by analyzing and making decisions based on it.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpubliskā sektora stratēģiskā vadība
dc.subjectstratēģiskā mārketinga vadība
dc.subjectstratēģiskā komunikācija
dc.subjectreģionālās attīstības stratēģiskā vadība
dc.titleMārketinga vadības uzlabošanas iespējas valsts sektorā: Lielākās pilsētas Latvijas plānošanas reģionos.
dc.title.alternativeMarketing Management Improvement Opportunities in the Public Sector: Biggest Cities in Planning Regions of Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record