Show simple item record

dc.contributor.advisorSaksonova, Svetlana
dc.contributor.authorBurova, Valērija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:11Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76178
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50921
dc.description.abstract‘’FitFitness’’ mērķis ir mērķēt uz tā tirgus segmentiem. Šie segmenti tiks sasniegti, izmantojot vietējos plašsaziņas līdzekļus Rēzeknē, sludinājumi skolās, restorānos, internetā. Pirms ‘’FitFitness’’ varētu sākt uzņēmējdarbību, autore ieteiks veikt tirgus izpēti. Uzņēmējdarbības vadība biežāk ir lēmumu pieņemšana, kurus ieskauj nenoteiktībā un dažreiz arī augsta riska faktoros. Veicot šo tirgus izpēti, varēs noteikt, kas varētu būt vajadzīgs Rēzeknē, cik klientu ieradīsies ‘’FitFitness’’ objekta ēkā un iespējamās tirgus iespējas. Projekts sevī ietver 29 tabulas un 6 attēlus. Šīs tēmas aktualitāte ir pamatota ar to, ka pieprasījums pēc veselības uzlabošanas sporta centriem Latvijas lielajās pilsētās pārsniedz piedāvājumu. To cilvēku skaits, kuri vēlas pievienoties veselīgam dzīvesveidam, ir liels. Darbības veids - pakalpojumu sniegšana fit-service jomā. Uzņēmums uzņemas telpu nomu 200 m² platībā. Ierosinātā biznesa mērķi ir sniegt piemērotus biznesa pakalpojumus un gūt pēc iespējas lielāku peļņu. Biznesa plāna sagatavošanas mērķi ir plānot biznesa organizāciju un piesaistīt tam nepieciešamās investīcijas. Uzņēmuma attīstības perspektīvas: nākotnē - iespēja paplašināt uzņēmumu, palielināt ražošanas apjomus. Sākuma pamatkapitāls būs 28 000 Eiro. Projekts atmaksāsies 3 gados. Vispārējas veselīgas dzīvesveida propagandas liek iedzīvotājiem tiekties uz pašpilnveidošanos. Šodien katrs, neatkarīgi no sociālā statusa un vecuma, sapņo par slaidu un skaistu figūru. Pie labvēlīgas ekonomiskās situācijas straujš pieaugums fitnesa industrijā ir neizbēgams, jo katrs cilvēks, var uzlabot savas dzīves kvalitāti, nodarbojoties ar fitnesu, līdz ar to, var uzskatīt cilvēku par potenciālo klientu, kas savukārt nosaka nepieciešamību izveidot jaunu uzņēmumu sporta ievirzes Rēzeknes pilsētā. Steidzami izveidot šādu uzņēmumu ir tieši saistīts ar nepieciešamību, kā attīstīt mazo uzņēmējdarbību Rēzeknes reģionā, un atbalstīt veselīgu dzīvesveidu un fiziskās kultūras iedzīvotājus. Biznesa plāns ir veids, kādā tiek prezentēti sākotnēji priekšizpētes rezultāti lieliem un vidējiem projektiem uzņēmējdarbības plānošanā. Biznesa plāna izveidošana ļauj organizācijai efektīvāk veidot savu darbību. Pieprasījums pēc sporta un fitnesa pakalpojumiem Rēzeknes pilsētā ievērojami pārsniedz piedāvājumu. Ieeja šajā tirgus sektorā ir atvērta visiem ieinteresētajiem uzņēmējiem. Fitnesa centra biznesa plāns ļaus aprēķināt nepieciešamo izdevumu apmēru un izvairīties no iespējamiem riskiem. Šajā projektā tiek izskatīts vidēja līmeņa fitnesa centra biznesa plāns. Objektu plānots izvietot Rēzeknes pilsētas centrālajā daļā, tā labā atrašanās vieta (pastaigas attālumā no iepirkšanās centriem, veikaliem, bankām utt.) garantē lielu iedzīvotāju plūsmu. Fasādes un interjera dizains tiks saglabāts košās, sportiskās krāsās. Svarīgs punkts ir iespējas organizēt ērtus pievedceļus un autostāvvietas. Sākotnējās izmaksās ietilps ēkas īre, kā arī aprīkojuma iegāde.
dc.description.abstract“FitFitness” aims to target its market segments. These segments will be reached through local media in Rezekne, advertisements in schools, restaurants, on the Internet. Before "FitFitness" could start a business, the author recommends to do a market research. Most often business management is a decision-making process surrounded by uncertainty and sometimes high-risk factors. This marketing study was not intended to be expansive and should involve an interviewer who is either randomly selected from the segments by phone or email. By conducting this market research, it will be possible to determine what might be needed in Rēzekne, how many customers will come to “FitFitness” and possible market opportunities. The project includes 29 tables and 6 figures. The topicality of this topic is based on the fact that the demand for health improvement sports centres in Latvia's large cities exceeds the supply. The number of people who want to join a healthy lifestyle is high. Type of activity - provision of services in the field of fitness service. The company undertakes to rent premises of 200 m². The objectives of the proposed business are to provide appropriate business services and to maximize profits. The purpose of preparing a business plan is to plan the business organisation and attract the necessary investments. Company development perspectives: in the future - an opportunity to expand the company, increase production volumes. The initial share capital will be 28,000 euros. The starting point for project repayment will be in 3rd year. General healthy lifestyle propaganda forces people to strive for self-improvement. Today, everyone, regardless of social status and age, dreams of a slim and beautiful body. With a favourable economic situation, the rapid growth of the fitness industry is inevitable, because each person can improve their quality of life by doing fitness, thus, can be considered a potential customer, who, in turn, necessitates the establishment of new business sports in our city. The urgent need to establish such a company is directly related to the need to develop small business in the Rezekne region, and to support a healthy lifestyle and physical culture. A business plan is a way of presenting the results of initial feasibility studies for large and medium-sized projects in business planning. Creating a business plan allows an organization to build its operations more efficiently. Demand for sports and fitness services in Rezekne significantly exceeds supply. Access to this market sector is open to all interested entrepreneurs. The business plan of the fitness centre will allow to calculate the amount of necessary expenses and avoid possible risks. This project examines the business plan of a mid-level fitness centre. The object is planned to be located in the central part of Rēzekne city, its good location (walking distance from shopping centres, shops, banks, etc.) guarantees a large flow of residents.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFinanses un kredīts
dc.subjectFitness
dc.subjectRēzekne
dc.subject''FitFitness''
dc.subjectSports
dc.subjectProjekts
dc.titleProjekts: Sporta centra SIA "FitFitness" projekta dibināšana
dc.title.alternativeSport center SIA "FitFitness" establishment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record