AAS "BTA Baltic Insurance Company" pašapkalpošanās portāla pilnveidošana apdrošināšanas produktu pārdošanas veicināšanai
Author
Faļkovskis, Gunārs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Pastāv problēma, ka Latvijā reģistrētu apdrošināšanas kompāniju interneta vietnes dažādu apstākļu dēļ nesniedz to klientiem pietiekošu motivāciju iegādāties apdrošināšanas polises pieaugošā apjomā, laikā, kad klimata izmaiņu ietekmē palielinās dabas katastrofu skaits, parādās jaunas vīrusu saslimstības, pieaug transportlīdzekļu un ekskursantu skaits. Šajā darbā tiek pētīta apdrošināšanas kompāniju interneta vietņu struktūra (t.sk. pašapkalpošanās portāls), interfeiss un klientiem nodrošinātais serviss u.c., balstoties uz dažādu valstu zinātnieku sniegtajām atziņām par kvalitatīvu interneta vietņu izveidi. Pētījuma mērķis: izpētīt problēmas, kas saistītas ar interneta pārdošanas organizēšanu apdrošināšanas tirgū un izstrādāt BTA Baltic Insurance company priekšlikumus pašapkalpošanās interneta vietnes pilnveidošanai, lai veicinātu apdrošināšanas produktu pārdošanu. Galvenie pētījuma rezultāti: Pēc piecu ASV un trīs Eiropas apdrošināšanas kompāniju interneta vietņu analīzes (divas ASV vietnes tika salīdzinātas un analizētas pēc četriem kritērijiem), pēc deviņu Latvijā reģistrētu apdrošināšanas kompāniju interneta vietņu analīzes (divas tika salīdzinātas un analizētas pēc četriem kritērijiem), bakalaura darba autors identificēja efektīvākos apdrošināšanas kompāniju internetu vietņu satura un interfeisa risinājumus. Analizējot BTA darbību, interneta vietni un pašapkalpošanās portālu, interneta vietnē netika atrasti visi iepriekš identificētie efektīvie satura un interfeisa risinājumi. Pēc aptaujas (n=121) rezultātiem, tika noskaidrotas virkne iedzīvotāju vēlmju saistībā ar apdrošināšanas kompāniju interneta vietņu saturu un saskarni. Apvienojot visus pētījuma rezultātus, tika izteikti 8 priekšlikumi BTA Baltic Insurance company pašapkalpošanās interneta vietnes pilnveidošanai. Bakalaura darbā ir: 67 lpp., 16 attēli, 8 tabulas, 2 pielikumi, 46 literatūras avoti. There is a problem that the websites of insurance companies registered in Latvia, due to various circumstances, do not provide their clients with sufficient motivation to purchase insurance policies in increasing volumes, at a time when climate change is increasing the number of natural disasters, new viral diseases, vehicles and tourists. In this work, the structure of insurance companies' websites (incl. Self-service portal), interface and customer service, etc. are studied, based on the findings of scientists from different countries on the development of high-quality websites. The aim of the research: to study the problems related to the organization of Internet sales in the insurance market and to develop BTA Baltic Insurance company proposals for the improvement of the self-service website in order to promote the sale of insurance products. The main results of the research: After analyzing the websites of five US and three European insurance companies (two U.S. sites were compared and analyzed according to four criteria), after the analysis of the websites of nine insurance companies registered in Latvia (the two were compared and analyzed according to four criteria), the author of the bachelor's thesis identified the most effective content and interface solutions for insurance companies' websites. Analyzing BTA's operations, website and self-service portal, not all previously identified effective content and interface solutions were found on the website. According to the results of the survey (n = 121), a number of citizens 'wishes regarding the content and interface of insurance companies' websites were clarified. Combining all the results of the research, 8 proposals were made for the improvement of the BTA Baltic Insurance company self-service website. The bachelor's thesis consists of: 67 pages, 16 figures, 8 tables, 2 appendices, 46 references.