Uzņēmuma SIA "Force Fix" vietne kā uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas instruments
Author
Zvirbulis, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Uzņēmuma SIA “Force Fix” vietne kā uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas instruments. Jānis Zvirbulis, darba vadītāja lektore Kristīne Rozīte. Darbā pētīta būvniecības nozare. Analizēts uzņēmuma SIA “Force Fix” pārdošanas process un izmantotās mārketinga stratēģijas, kā arī uzņēmuma interneta vietne un tās apmeklējuma statistikas dati. Pētīti uzņēmuma konkurenti un to mājas lapas. Raksturoti ārzemju partneru interneta veikali. Darbā arī analizētas izvēlētas satura vadības sistēmas. Izveidots uzlabotās mājas lapas un interneta veikala projekts. Izpētītas izmaiņas uzņēmuma pārdošanas procesā pēc interneta veikala palaišanas, aprēķinātas projekta izmaksas un analizēti uzlabojumu ieviešanas ieguvēji. Darba mērķis: izvērtēt, vai SIA “Force Fix” mājas lapas uzlabošana un interneta veikala izveidošana sekmēs tā konkurētspējas palielināšanos Latvijas tirgū. Darba uzdevumi: •Iepazīties ar uzņēmuma pielietotajām noieta veicināšanas metodēm •Apkopot problēmas esošajai uzņēmuma interneta vietnei •Izpētīt konkurentu mājas lapu sniegtās iespējas •Analizēt piemērotākās vietnes uzlabošanas iespējas un to izmaksas Darbā secināts, ka, izanalizējot visas iespējas, ir būtiski izvēlēties uzņēmuma profilam, apjomam piemērotāko projekta realizācijas veidu, lai tas būtu ekonomiski pamatots. Izveidojot kvalitatīvu, pārdomātu projektu, tas nesīs labumu ne tikai pašam uzņēmumam, bet arī klientiem. Diplomdarba apjoms ir 57 lapas. Tas sastāv no 4 nodaļām, 28 apakšnodaļām, 2 tabulām un 30 attēliem. Par informācijas avotu tika izmantoti interneta resursi un IT uzņēmuma SIA “INDEED” darbinieku konsultācijas. Website of company “Force Fix” as a tool for increasing the competitiveness of the company. Janis Zvirbulis, supervisor lecturer Kristine Rozite. In diploma work the sales process and marketing strategies used by company “Force Fix” are analyzed. Also the company's internet site and its attendance statistics has been studied. Analysis has been performed for selected content management systems. Project costs are calculated and the benefits of implementing improvements are analyzed. Objective: to evaluate whether the improvement of company “Force Fix” website and creating an internet shop will promote its competitiveness in local market. Main diploma work tasks: •To study the sales promotion methods used by the company •Identify issues with company’s existing business website •Explore competitor websites •Analyze site improvement opportunities and their costs Work concluded that it is important to choose the most appropriate way of implementing the project to the company profile so that it is economically justified. Not only the company, but also its customers will benefit from creating a quality product. Keywords: sales process, company website, content management systems. The diploma work consists of 57 pages. It consists of 4 chapters, 28 subchapters, 2 tables and 30 pictures.