SEB bankas finanšu pakalpojumu analīze
Author
Bramanis, Andis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Škapars, Roberts
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “SEB bankas finanšu pakalpojumu analīze”. Latvijā šobrīd finanšu pakalpojumus piedāvā 13 komercbankas, tādēļ, lai veiksmīgi darbotos, bankai ir svarīgi nostiprināt savu pozīciju Latvijas finanšu tirgū, nepārtraukti attīstoties, piesaistot jaunus klientus, kā arī piedāvājot saviem klientiem jaunus un izdevīgus pakalpojumus. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz speciālo literatūru, izpētīt komercbanku darbības nozīmi tautsaimniecībā, analizēt SEB bankas finanšu pakalpojumus, atklāt pozitīvos momentus un trūkumus pakalpojumu nodrošināšanā un kvalitātē, kā arī izstrādāt priekšlikumus finanšu pakalpojumu nodrošināšanas uzlabošanai. Pētījums norāda, ka SEB banka klientiem nodrošina konsultācijas par finanšu produktiem un darījumu nodrošināšanu attālinātajos kanālos, tos pakāpeniski ieviešot kā pamata saziņas kanālus ar klientiem. The theme of The Bachelor's work is " Financial services analysis at SEB bank". There are 13 commercial banks offering financial services in Latvia, so it is important for the bank to strengthen its position in the Latvian financial market, constantly evolving, attracting new clients, and offering new and affordable services to its customers. The aim of the Bachelor's work is to explore, on the basis of special literature, and the role of commercial banks in the economy, analyze SEB Bank's financial services, identify positive moments and disadvantages in terms of service provision and quality, and make proposals to improve the provision of financial services. The study indicates that SEB Bank provides clients with advice on financial products and transactions on remote channels, with the gradual introduction of them as basic communication ways with customers.