Korporatīvā sociālā atbildība Baltijas valstīs: attieksmes un prakse
Author
Puriņa, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Uzņēmējdarbība nevar tikt realizēta izolēti no apkārtējās sabiedrības, turklāt jebkuri uzņēmumu šodienas lēmumi un rīcības ietekmē nākotnes sabiedrību, vidi un pasauli, tāpēc ir jo īpaši svarīgi veicināt ilgtermiņa domāšanu un atbildīgas uzņēmējdarbības praksi, tajā integrējot korporatīvās sociālās atbildības principus. Darba mērķis ir identificēt un atspoguļot Baltijas valstu attieksmes, izpratnes un tendences korporatīvās sociālās atbildības jomā, kā arī konstatēt korporatīvās sociālās atbildības principu prioritārās darbības jomas Latvijā un izstrādāt priekšlikumus turpmākai principu integrēšanai valstī un sabiedrībā. Pētījuma gaitā iegūtie rezultāti apliecina, ka Baltijas valstīs ir paplašinājusies izpratne par korporatīvo sociālo atbildību, un tās principi un prioritārās darbības jomas atbilst starptautiski atzītām korporatīvās sociālās atbildības izpratnēm un principiem. Business activities cannot be isolated from the surrounding community, and any decisions and actions taken by companies today have an impact on future society, the environment and the world, so it is particularly important to promote long-term thinking and responsible business practices by integrating the principles of corporate social responsibility in the business. The aim of the diploma work is to identify and reflect the attitudes, understanding and trends of the Baltic States in the field of corporate social responsibility, as well as to identify priority areas of corporate social responsibility in Latvia and to develop proposals for further integration of principles into the country and society. The results of the study show that awareness of corporate social responsibility has increased in the Baltic States, and its principles and priority areas of action are consistent with internationally recognised understandings and principles of corporate social responsibility.