Show simple item record

dc.contributor.advisorZariņa, Anita
dc.contributor.authorKalna, Guna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:10:31Z
dc.date.available2020-06-30T01:10:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77997
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51054
dc.description.abstractMaģistra darbā “Indija kā Latvijas ceļotāju galamērķis: tūrisma kultūrģeogrāfiskie aspekti” ir analizētas, aprakstītas, interpretētas un izvērtētas Indijas kā tūrisma galamērķa tēla reprezentācijas. Darba mērķis ir izvērtēt Indiju kā Latvijas ceļotāju tūrisma galamērķi kultūrģeogrāfiskajā perspektīvā. Pētījums balstās uz kvalitatīvajām un kvantitatīvajām izpētes metodēm: tūrisma mediju kontentanalīzē iegūti dati par Indijas apmeklētākajām vietām un tēla reprezentācijām, līdzdalības novērojumos viena ceļojuma ietvaros interpretētas un aprakstītas tūrista un apmeklētās vietas saikņotās attiecības un dažādie tūrista skatieni, viena tūrisma operatora Indijas ceļojumu piedāvājumu analīze ilgākā laika posmā, anketēšanas dati ar atslēgas vārdiem un tūristu viedokļiem pirms un pēc ceļojuma. Tika secināts, ka ceļojuma motivācijā dominē izziņas interese, Indijas kā tūrisma galamērķa tēls ir daudzveidīgs, kontrastiem bagāts, akcentējot kultūrģeogrāfijas sakrālos aspektus, un ceļojuma laikā gūtā pieredze ir mainījusi tūristu izteiktos viedokļus un perspektīvas, un dalībnieki saglabā pozitīvu attieksmi pret Indiju kā tūrisma vietu.
dc.description.abstractThe master’s thesis “India as a Latvian tourist destination: perspectives of the cultural geography” analyses, describes, interprets and evaluates representations of the image of India as a tourism destination. The aim is to appraise India as a tourism destination of the tourists of Latvia in the perspective of the cultural geography. The thesis is based on a mixed qualitative and quantitative approach. The author has gathered data of the most visited sites of India and representations of the country image by the content analysis of the tourism media. In addition, the relationship between the tourist and the visited site and the different gazes of the tourist during one particular itinerary are described and interpreted through participation observations. Furthermore, an analysis of one tour operator’s travel itineraries of India in the longer term, questionnaire data with key words and tourists’ opinions before and after the trip. The main conclusions are that the motivation for the journey to India is dominated by an interest to explore and to know, the image of India as a travel destination is diverse and contrasting rich, highlighting the sacral aspects of the cultural geography. The author supposes that the experience gained during the trip has changed the views and perspectives expressed by tourists, and participants maintain a positive attitude towards India as a tourism destination.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectĢeogrāfija
dc.subjectIndija
dc.subjecttūrisma kultūrģeogrāfija
dc.subjectpatēriņa kultūra
dc.subjecttūrisma aģentūras
dc.subjecttūrista skatiens
dc.titleIndija kā Latvijas ceļotāju galamērķis: tūrisma kultūrģeogrāfiskie aspekti
dc.title.alternativeIndia as a Latvian tourist destination: perspectives of cultural geography
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record