dc.contributor.advisor | Ivanova, Ilze | en_US |
dc.contributor.author | Roskoša, Antra | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-01-12T06:56:02Z | |
dc.date.available | 2015-01-12T06:56:02Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 22826 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5115 | |
dc.description.abstract | Promocijas darba „Integrācijas prasmju veidošanās augstskolā Latvijas kontekstā” mērķis ir izpētīt studentu integrācijas prasmju veidošanās iespējas augstskolā un izstrādāt šo iespēju realizācijas struktūrmodeli. Mērķa sasniegšanai formulēti šādi uzdevumi: analizēt teorētisko literatūru, dokumentus un pētījumus par studentu integrācijas prasmju veidošanās iespējām augstskolā; noteikt un raksturot integrācijas prasmju veidošanās iespējas un nosacījumus to īstenošanai augstskolā; izstrādāt studentu integrācijas prasmju veidošanās struktūrmodeli un tā realizācijas shēmu augstskolā; pārbaudīt struktūrmodeli praktiskā darbībā; izstrādāt ieteikumus studentu integrācijas prasmju veidošanās sekmēšanai augstskolā.
Promocijas darbs sastāv no ievada, divām daļām, literatūras saraksta, secinājumiem, ieteikumiem un 9 pielikumiem.
Kopējais darba apjoms, izņemot pielikumus, ir 142 lpp. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of the Doctoral Thesis “Integration Skills Development at a Higher Education Institution in the Context of Latvia” is to study the possibilities of students’ integration skills development at a higher education institution and develop a structural model to realize these possibilities. The following tasks were formulated: to analyse theoretical literature, documents, researches on the problem; to identify and characterize the possibilities and preconditions of students’ integration skills development at a higher education institution; to work out a structural model managing students’ integration skills development and its realization scheme at a higher education institution, to test the structural model in practice; to work out recommendations to promote students’ integration skills development at a higher education institution.
The Thesis consists of the Introduction, 2 Parts, Conclusions, Recommendations, References, 9 Appendices; its length is 142 pages (without annexes). | en_US |
dc.language.iso | lav | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.subject | Izglītības vadība | en_US |
dc.subject | Management science | |
dc.subject | Education management | |
dc.title | Integrācijas prasmju veidošanās augstskolā Latvijas kontekstā | en_US |
dc.title.alternative | Integration Skills Development at a Higher Education Institution in the Context of Latvia | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | en_US |