Show simple item record

dc.contributor.advisorBuka, Arnis
dc.contributor.authorTrukšāns, Armands Viktors
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:12:03Z
dc.date.available2020-06-30T01:12:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75265
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51216
dc.description.abstractViena no Eiropas Komisijas funkcijām un pienākumiem ir sekot, lai Eiropas Savienības tiesību akti tiktu pareizi un laicīgi piemēroti (t.sk. arī transponēti). Gadījumā, ja kāda Eiropas Savienības dalībvalsts noteiktajā termiņā nav ieviesusi pareizi vai pilnībā kādu Eiropas Savienības tiesību aktu, tad Eiropas Komisija var uzsākt pārkāpuma procedūru pret attiecīgo dalībvalsti. Darba autors analizē tieši LESD 260.panta 3.punkta tvērumu. Tāpat darba autors apskata LESD 260.panta 3.punktā nostiprinātos sankciju mehānismus, lai noskaidrotu, kā tiek aprēķināta kavējuma nauda un sodanaudu. Izpētot šos aspektus, autors pievēršas Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības Tiesas praksei, lai noskaidrotu, kur tieši Eiropas Komisijai ir dota rīcības brīvība un vai tā izmanto to godprātīgi un atbilstoši pašas noteiktajām vadlīnijām.
dc.description.abstractOne of the functions and responsibilities of the European Commission is to follow the correct and timely application of European Union law (including transposition). In the event that a Member State of the European Union has failed to implement a legal act of the European Union correctly or fully within the time limit laid down, the European Commission may initiate infringement proceedings against the Member State concerned. The author of the work analyses the scope of Article 260 (3) TFEU. The author shall also examine the sanction mechanisms laid down in Article 260 (3) TFEU in order to see how the lump sum and penalty payments are calculated. In examining these aspects, the author addresses the case law of the European Commission and of the Court of Justice in order to find out where the European Commission has been granted discretion and whether it is using it in good faith and in accordance with the guidelines laid down itself.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectJuridiskā zinātne
dc.subjectEiropas Komisija
dc.subjectEiropas Savienības Tiesa
dc.subjectRīcības brīvība
dc.subjectPārkāpuma procedūra
dc.titleLESD 260.panta 3.punkta piemērošana Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības Tiesas praksē
dc.title.alternativeApplication of Article 260 (3) TFEU in the case law of the European Commission and of the Court of Justice of the European Union
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record