Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejsen_US
dc.contributor.authorZaksa, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:56:04Z
dc.date.available2015-01-12T06:56:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23193en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5134
dc.description.abstractPromocijas darbā ir ietvertas teorētiskās atziņas organizāciju intelektuālā kapitāla vadības jomā, īpašu uzmanību pievēršot klientu jeb attiecību kapitālam un klientu lojalitātei. Autore analizē organizāciju klientu un augstskolas studentu apmierinātības un lojalitātes pētījumu metodes, uz kā pamata autore ir veikusi empīrisko pētijumu par studentu lojalitāti augstskolai ietekmējošajiem faktoriem un izstrādājusi priekšlikumus studentu un augstskolas attiecību vadībai, īstenojot studentcentrētu izglītības politiku. Promocijas darba apjoms ir 172 lpp. (bez pielikumiem), to veido ievads, trīs nodaļas – divas teorētiskās nodaļas un viena praktiskā nodaļa, secinājumi un priekšlikumi, kā arī izmantotās literatūras avotu saraksts. Darbam pievienoti 8 pielikumi. Darbā izmantoti 174 literatūras un uzziņu avoti.en_US
dc.description.abstractThe doctoral thesis contains the theoretical lessons of intellectual capital management, with a particular focus on customer or relationship capital and customer loyalty. The author analyzes the organization’s customers’ and higher education organization’s students’ satisfaction and loyalty research methods. On the bases of this analysis the author has carried out an empirical study on factors influencing students' loyalty to the higher education organization and developed proposals for the improvement of student relationship management and the implementation of student-centered higher education. .The doctoral thesis contains 172 pages, it consists of an introduction, three chapters - two theoretical chapters and one practical chapter, conclusions and recommendations, as well as the list of references. In the doctoral thesis are 174 literature resources used and 8 annexes are attached.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.subjectlojalitāte
dc.subjectapmierinātība
dc.subjectuztvertā kvalitāte
dc.subjectklientu attiecību vadība
dc.subjectintelektuālais kapitāls
dc.subjectEducation management
dc.subjectloyalty
dc.subjectsatisfaction
dc.subjectperceived quality
dc.subjectcustomer relationship management
dc.subjectintellectual capital
dc.titleStudentu lojalitātes vadība augstskolās Latvijaen_US
dc.title.alternativeThe Student Loyalty Management in Higher Education Organizations in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record