Personiskā laika plānošanas mācību materiāla izstrāde
Author
Eņģele, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Holma, Baiba
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Personiskā laika plānošanas mācību materiāla izstrāde” mērķis bija noskaidrot, kas jāņem vērā laika plānošanas mācību materiāla izstrādē. Darba teorētisko bāzi veido vērtību teorija - aksioloģija, pašefektivitātes teorija, pieaugušo izglītība (andragoģija) un laika pārvaldības teorētiskās literatūras pārskats. Pētījuma veikšanai tika izvēlēta jaukta tipa pētījuma stratēģija, izmantojot ieguvei tādas metodes kā aptauju, interviju un dokumentu analīzi. Dokumentu analīzei tika izmantota kontentanalīze, kuras rezultātā tika iegūts laika plānošanas mācību materiāla tēmu apkopojums. Pētījums pierāda, ka ir daudzveidīgas laika plānošanas metodes, personiskā laika plānošana ietekmē darbu izpildes efektivitāti un personiskā laika plānošanas prasmes ir vērtīgi pilnveidot. Ar mācību materiālu, kas paredzēts pieaugušajiem, ir iespējams personiskā laika plānošanas prasmes veicināt. The aim of the master thesis “Development of teaching material on scheduling personal time” was to find out what should be taken into account in the process of developing study material about time planning. The theoretical basis of the work consists of value theory - axiology, theory of self-efficacy, adult education (andragogy) and overview of the theoretical literature on time management. A mixed research strategy was chosen for the study, using data acquiring methods such as survey, interview and document analysis. To process document analysis data, content analysis was used, which resulted in a summary of topics for time planning study material. The study shows that there are various time planning methods, personal time planning influences the efficiency of work performance and personal time planning skills are valuable to improve. The learning materials for adults can be used to improve personal time planning skills.