Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorBalodis, Ēriks
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:13Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78054
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51422
dc.description.abstractŠī bakalaura darba tēma ir „Latvijas Labklājības ministrijas sociālās kampaņas „Vardarbībai patīk klusums” (2017-2018) komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīze. Darbā tiek pētīts respondentu viedoklis par LM realizēto sociālo kampaņu „Vardarbībai patīk klusums”, kā arī tiek noskaidrots, kādas ir tās komunikācijas aktivitātes, kas tiek veiktas, lai īstenotu komunikāciju par vardarbības problēmu. Teorētiskajā daļā tiek aplūkots sociālā un tradicionālā mārketinga koncepts, kā arī galvenās atšķirības starp šiem mārketinga veidiem. Papildus tam tiek aplūkota literatūra par integrētā mārketinga lomu komunikācijā un tiek analizēti sociālā mārketinga kompleksa elementi, kā arī vardarbības jēdziens un tā izpausmes. Lai sasniegtu darbā iztirzātos mērķus, darbā tiek pielietotas tādas pētnieciskās metodes, kā kvantitatīvā aptauja, daļēji strukturētā intervija un semiotiskā analīze. Darbs ir strukturēts trīs daļās. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota un analizēta atbilstošā literatūra, metodoloģiskajā daļā ir atrodama informācija par pētniecības metodēm un tās pamatojums. Savukārt empīriskajā daļā tiek raksturoti pētījumā gūtie rezultāti un veikti secinājumi. Lai noskaidrotu auditorijas viedokli, tika sagatavota aptauja, kuru izpildīja 151 respondents. Empīriskajā daļā tika aplūkotas un analizētas konkrētās sociālās kampaņas komunikācijas aktivitātes, un rīki, kā arī tika veikta TV klipa un vides reklāmas semiotiskā analīze. Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka LM realizētā sociālā kampaņa „Vardarbībai patīk klusums” respondentu vidū lielākoties nav atpazīstama. Taču tā daļa respondentu, kas konkrēto kampaņu bija manījuši tās vēstījumu ir sapratuši pareizi. Analizējot aptaujas rezultātus tiek gūta informācija, ka tā daļa respondentu, kas atpazīst konkrēto kampaņu par to dzirdējuši galvenokārt tādos medijos kā TV, radio un internetā.
dc.description.abstractThe title of this bachelor’s thesis is „Analysis of communication activities and audience views of the Latvian Welfare Ministry's social campaign "Violence likes silence" (2017-2018)”. The paper researches the public opinion about the social campaign „Violence likes silence”, as well as finds out what communication activities are carried out to implement communication on the problem of violence. The theoretical part includes information about the concept of social and traditional marketing, as well as the main differences between these types of marketing. In addition, bachelor’s author analyses literature about integrated marketing communication and the elements of the social marketing complex elements, as well as the concept of violence and its manifestations are analyzed. In order to achieve the goals discussed in the work, research methods such as quantitative survey, semi-structured interview and semiotic analysis are used in the work. In general the works is structured in three parts. In the theoretical part the relevant literature is considered and analyzed, in the methodological part information about research methods and its substantiation can be found. In turn, the empirical part describes the results obtained in the study and draws conclusions. In order to find out the opinion of the audience, a survey was prepared, which was completed by 151 respondents. In the empirical part, the communication activities and tools of the specific social campaign were considered and analyzed, as well as semiotic analysis of the TV clip and outdoor advertising was performed. In the course of the research, it was found out that the social campaign „Violence likes silence” implemented by Latvian Welfare Ministry is mostly not recognizable among the respondents. However, the part of the respondents who had noticed the message of the campaign correctly understood its message. Analyzing the results of the survey, author can conclude that majority of respondents saw the campaign in such media channels as: TV, radio and internet.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālā kampaņa
dc.subjectsociālais mārketings
dc.subjectrespondentu viedoklis
dc.subjectkomunikācija
dc.titleLatvijas Labklājības ministrijas sociālās kampaņas "Vardarbībai patīk klusums" (2017-2018) komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīze
dc.title.alternativeAnalysis of communication activities and audience opinions of the Latvian Welfare Ministry's social campaign "Violence likes silence" (2017-2018)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record