Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorŠīre, Dārta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:15Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78070
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51425
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Latvijas patērētāju attieksme un izvēles ietekmējošie faktori: zīmolu “Bolt” un “Yandex Taxi” piemērs“. Mērķis ir noskaidrot patērētāju taksometru izvēli ietekmējošos faktorus un attieksmi. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām - teoriju par zīmolu, mārketingu, dalīšanās ekonomiku un patērētājiem, aprakstu par metodēm - kvalitatīvo kontentanalīzi, aptauju un fokusgrupas diskusiju, aprakstu par iegūtajiem rezultātiem, secinājumiem, priekšlikumiem. Galvenie rezultāti liecina, ka patērētāja izvēli ietekmē dažādi faktori, arī sociālo tīklu komunikācija. Patērētājiem ir neitrāla vai pozitīva attieksme pret taksometru nozari kopumā, taču zīmolu attieksme pret pandēmiju to var mainīt.
dc.description.abstractThe topic of the Thesis is "Latvian consumer attitude and the factors influencing choice: example of “Bolt” and “Yandex Taxi”. The aim of the Thesis is to find out the factors which influence consumer choice and attitude. Thesis consists of three parts - theory about branding, marketing, sharing economy and consumers, description of the research methods - qualitative content analysis, survey and focus group discusion, description of results, conclusions and proposals. The main results show that consumer choice is influenced by various factors, including social network communication. Consumers have a neutral or positive attitude towards the taxi industry as a whole, but the brand attitude towards a pandemic can change that.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectZīmols
dc.subjectSociālie tīkli
dc.subjectKomunikācija
dc.subjectPatērētāji
dc.subjectBolt
dc.titleLatvijas patērētāju attieksme un izvēles ietekmējošie faktori: zīmolu “Bolt” un “Yandex Taxi” piemērs
dc.title.alternativeLatvian consumer attitude and the factors influencing choice: example of “Bolt” and “Yandex Taxi"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record