• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Igaunijas tūrisma komunikācija Latvijas auditorijai

Thumbnail
View/Open
309-78096-Paegle_Evelina.Rezija_ep16043.pdf (2.790Mb)
Author
Paegle, Evelīna Rēzija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Igaunijas tūrisma komunikācija Latvijas auditorijai”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir Igaunijas tūrisma mārketinga stratēģija Latvijas auditorijai, ar kādām aktivitātēm tā tiek īstenota un cik efektīva tā ir bijusi mērķauditorijas vidū. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģijas daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par vietas zīmola veidošanu, tūrisma mārketingu un digitālo mārketingu. Pētījumā izmantotas 2 (divas) pētnieciskās metodes – kvantitatīvā kontentanalīze un aptauja.
 
The theme of this bachelor's thesis is "Estonia's Tourism Communication for Latvian audience". The aim of this paper is to find out what is the Estonian tourism marketing strategy for the Latvian audience, with what activities it is implemented and how effective it has been among the target audience. This paper consists of theoretical part, methodology and empirical part. The theoretical part describes the theory of nation branding, tourism marketing and digital marketing. 2 (two) research methods were used in the research – quantitative content analysis and survey.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51430
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV