Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorBrīnums, Normunds
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:20Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78115
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51432
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Koncertzāļu “Latvija” un “Gors” mārketinga komunikācijas analīze”. Darbā ir izvirzīti četri pētnieciskie jautājumi: Kādus komunikācijas instrumentus izmantot, lai sasniegtu koncertzāles “Latvija” mērķauditoriju?; Kādus uzlabojumus vai jaunumus koncertzāles var ieviest savā komunikācijā, lai tās sasniegtu arvien vairāk patērētāju?; Kāda ir koncertzāļu komunikācija Covid-19 krīzes situācijas laikā un kādus mārketinga instrumentus tām vajadzētu pielietot, lai nezaudētu patērētaju uzmanību?; Kādu komunikāciju mērķauditorija sagaida no koncertzālēm? Tēmas aktualitāte atrodama kultūras nozarē pastāvošajā konkurencē, kura ir liela, un cilvēki var izvēlēties patērēt dažādus kultūras produktus. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāda komunikācija ir jāveido koncertzālei “Latvija”, lai tā iegūtu stabilu vietu un atpazīstamību tirgū, un lojālus klientus. Analizējot pētījumā iegūtos rezultātus, autors secina, ka koncertzāles “Latvija” komunikācijai ir jābūt abpusējai, veidojot dialogu ar apmeklētājiem un noskaidrojot viņu pieredzi. Autora galvenais izteiktais priekšlikums ir sociālajos tīklos veidot konkursus, aptaujas, forumus vai kāda cita formāta sarunu ar apmeklētājiem.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor thesis is “Marketing communication analysis of concert halls “Latvija” and “Gors””. Four research questions were raised in this thesis: What communication tools should be used in order to reach concert hall’s “Latvija” target audience?; What improvements or innovations can concert halls introduce into their communication to reach more consumers?; What is the communication of concert halls during the Covid-19 crisis situation like and what marketing tools can be used in order not to lose the attention of consumers?; What kind of communication does the target audience expect from the concert halls? The topicality of the theme can be found in the fact that the competition in culture is high, people can chose to consume different types of products. The aim of the thesis is to find out what kind of communication concert hall “Latvija” has to create in order to earn recognition and a place in the market, as well as earn loyal customers. When analysing the results of the research, the author concludes, that the communication of concert hall “Latvija” has to be two-way, a dialogue with the visitors to find out their experience. The main suggestion is to create contests, surveys, forums or any other form of conversation with the consumers on social media.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkoncertzāle
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectmārketinga instrumenti
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectzīmols
dc.titleKoncertzāļu "Latvija" un "Gors" mārketinga komunikācijas analīze
dc.title.alternativeMarketing communication analysis of concert halls "Latvija" and "Gors"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record