• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Telekomunikācijas uzņēmuma Bite Latvija vērtību komunikācija ārējā vidē

Thumbnail
View/Open
309-78126-Muldaseva_Alina_am17127.pdf (1.291Mb)
Author
Muldaševa, Alina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Telekomunikācijas uzņēmuma Bite Latvija vērtību komunikācijā ārējā vidē” mērķis ir noskaidrot un identificēt “Bites Latvija” vērtību ārējās komunikācijas formas un veidus, kā arī metodes, kā “Bite Latvija” komunicē ārējā vidē, lai nodotu savas vērtības līdz patērētajiem un sabiedrībai. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmā daļa balstās uz teorijas. Darba teorētiskās daļas saturu veido informācija no akadēmiskās literatūras par tādām tēmām kā korporatīva komunikācija, vērtību komunikācija un integrētā mārketinga komunikācija. Otrajā daļā aprakstītas metodes, kas tiks izmantotas darba tapšanas procesā. Pētījuma izstrādes ietvaros ir veikta daļēji strukturēta intervija ar zīmola pārstāvji, kā arī tika veiktas divas aptaujas, kopumā aptaujājot 213 respondentus. Trešajā daļā tiek aprakstīti iegūtie rezultāti. Autore secina, ka: •Veiksmīgai vērtību komunikācijai ir jābūt integrētai visos komunikācijas kanālos, kā arī ārējā komunikācija nevar pastāvēt bez kvalitatīvi izstrādātas iekšējās komunikācijas. •Uzņēmuma vērtības ir visas organizācijas parādība, un vērtību komunikācija bieži ir viens no pamatiem, no kura ieinteresētās personas pamato savu iespaidu par uzņēmumu. •Vērtību komunikācija ir spēcīgs instruments lai veidot uzticību un sapratni starp uzņēmumu un patērētāju, un tā ir nepieciešama uzņēmumam lai efektīvi veikt produkta izplatīšanu un darboties ar korporatīvo komunikāciju un marketingu.
 
The aim of the bachelor's thesis “The value-based communication of the telecommunication company Bite Latvija in the external environment” is to find out and identify the forms and ways of Bite Latvija external communication values, as well as methods of Bite Latvija communicating process in external environment to pass on its values to consumers and society. The bachelor's thesis consists of three parts. The first part is based on theory. The content of the theoretical part of the thesis consists of information from the academic literature on such topics as corporate communication, value communication and integrated marketing communication. The second part describes the methods used in the process of work creating. As a part of the development of the study, a semi-structured interview with brand representatives, as well as two surveys have been undertook (total of 213 respondents). The third part is devoted to the analysis of the obtained results. The author concludes that: • Successful communication of values must be integrated in all communication channels, as well as external communication cannot exist without well-developed internal communication. • Company values are the image of the whole organization, and value communication is often one of the foundations on which stakeholders base their impressions of the company. • Values communication is a powerful tool for building trust and understanding between the business and the consumer, and it is necessary for the company to effectively distribute the product and work with corporate communication and marketing.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51436
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze 

    Borovika, Simona (Latvijas Universitāte, 2016)
    Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu ...
  • 4-5gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās 

    Eriņa, Maruta (Latvijas Universitāte, 2018)
    Maģistra darba temats ir „4-5 gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās”. Maģistra darba mērķis ir veikt komunikācijas procesa izpēti pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā, veidojot ...
  • Starpkultūru komunikācija: "Latvijas Starptautiskās skolas" piemērs 

    Pole, Madara (Latvijas Universitāte, 2018)
    Bakalaura darba “Starpkultūru komunikācija: “Latvijas Starptautiskās skolas piemērs”” mērķis ir noskaidrot, kādas starpkultūru komunikācijas prasmes un kompetences piemīt Latvijas Starptautiskās skolas darbībā iesaistītajiem, ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV