• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Korporatīvā sociālā atbildība: "Fazer" un "Latvijas Maiznieks" gadījuma analīze

Thumbnail
View/Open
309-78131-Strods_Toms_ts17020.pdf (2.472Mb)
Author
Strods, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Korporatīvā sociālā atbildība: “Fazer” un “Latvijas Maiznieks” gadījuma analīze”. Tā mērķis noskaidrotu uzņēmumu “Fazer” un “Latvijas Maiznieks” veiktās KSA saistītās aktivitātes, noskaidrot respondentu zināšanas par šo tēmu un minēto zīmolu rīkotajām KSA saistītajām aktivitātēm, kā arī realizēt fokusgrupas interviju, kuras mērķis ir noskaidrot diskusijas dalībnieku zināšanas par KSA, uz uzņēmumu “Fazer” un “Latvijas Maiznieks” realizētajām KSA saistītajām, realizētajām aktivitātēm. Pētījuma datu ievākšanai tika izmantotas trīs metodes: kontentanalīze, interneta aptauja un fokusgrupa. Bakalaura darba apjoms ir 103 lapaspuses, kuras sastāv no 9 galvenajām nodaļām, 26 apakšnodaļām un 6 apakš-apakšnodaļām. Darbā vēl atrodami 24 attēli un 5 pielikumi.
 
The bachelor’s thesis’ “Corporate social responsibility: "Fazer" and "Latvijas Maiznieks" case study” main goal is to find out and clarify the CSR related activietes carried out by “Fazer” and “Latvijas Maiznieks”, find out the respondent’s knowledge on this subject and the CSR related activities of these brands, as well as to carry out a focus group interview that is aimed at clarifying the knowledge of the participants in the discussion on CSR, the related activieties of “Fazer” and “Latvijas Maiznieks”. Three methods were used to collect data for the study: content analysis, internet survey and focus group. The bachelor’s thesis consists of 103 pages consisting of 9 main sections, 26 sub-section and 6 sub-sub sections. 24 pictures and 5 attachments can be found in the paper.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51438
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV