Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorMatisone, Samanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:23Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78135
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51439
dc.description.abstractBakalaura darba „Sociālo tīklu un influenceru loma COVID-19 vīrusa krīzes apstākļos: lietotāju vērtējumi” mērķis ir noskaidrot, kāda ir sociālo tīklu un influenceru ietekme uz auditoriju COVID-19 vīrusa krīzes situācijas apstākļos un noskaidrot vai tie maina auditorijas rīcību un uzskatus šajā ārkārtas situācijas laikā. Darba teorētiskā bāze ir sociālo tīklu raksturojums, krīze, krīzes komunikācija, masu un pūļa psiholoģija, influenceru loma krīzes apstākļos, lietojuma un apmierinājuma teorija. Ar daļēji strukturētās intervijas un tiešsaistes aptaujas pētniecības metodēm, tika noskaidrots kā mainās sociālo tīklu lietojums krīzes apstākļos.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's theses “The role of social media and influencers during COVID-19 crisis: users’ evaluations” is to identify the impact of social media and influencers on the audience in the COVID-19 crisis situation and to find out whether they change the views and behavior of the audience at this time of emergency. The theoretical base of the study is characteristics of social networks, crisis, crisis communication, mass and crowd psychology, the role of influencers in crisis conditions, the theory of uses and gratification. With the research methods of a semi-structured interview and an online survey, the use of social networks in times of crisis has been identified as changing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectinfluenceri
dc.subjectkrīze
dc.subjectkrīzes komunikācija
dc.subjectlietojums un apmierinājums
dc.titleSociālo tīklu un influenceru loma COVID-19 vīrusa krīzes apstākļos: lietotāju vērtējumi
dc.title.alternativeThe role of social media and influencers during COVID-19 crisis: users’ evaluations
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record