Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorApkalne, Vanesa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:14:23Z
dc.date.available2020-06-30T01:14:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78140
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51440
dc.description.abstractDigitālais mārketings ir aktuāla tendence, ar kuras palīdzību uzņēmumiem ir iespējams sasniegt savu auditoriju, taču komunikāciju ir nepieciešams pielāgot mērķauditorijas nepieciešamībām un interesēm, citādi tā var būt nederīga. Tas nozīmē, ka uzņēmuma vadības viedoklis par komunikācijas stratēģiju var atšķirties no tā, kas patiesībā interesē mērķauditoriju. Bakalaura darba mērķis ir analizēt uzņēmuma Digital Journey Facebook komunikācijas praksi izvēlētajā laika posmā un noteikt uzņēmuma veidoto tēlu, balstoties uz K.Mertena tēla veidošanās teoriju. Pētījumā iegūti secinājumi par Digital Journey Facebook izmantotajām komunikācijas praksēm, veidoto tēlu un apkopoti ieteikumi veiksmīgai komunikācijai platformā Facebook.
dc.description.abstractDigital marketing is a current trend that allows companies to reach the audience, but communication needs to be tailored to the needs and interests of the target audience, otherwise it may be useless. This means that the company's management's opinion on the communication strategy may differ from what is actually interesting to the audience. The aim of the Bachelor’s thesis is to analyze the company's Digital Journey Facebook communication practice in the selected period and to determine the company's image based on K. Merten's image formation theory. Conclusions about the communication practices used by Digital Journey Facebook, the image created and recommendations for successful communication on Facebook are obtained in the study.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectDigital Journey
dc.subjectFacebook
dc.subjectSociālie mediji
dc.subjectAuditorija
dc.titleUzņēmuma Digital Journey Facebook komunikācijas prakšu analīze un vērtējumi (2019.gada 1.novembris - 2020.gada 1.marts)
dc.title.alternativeAnalysis of the company’s “Digital Journey” Facebook communication practices (November 1, 2019 - March 1, 2020)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record