Sižeta-lomu rotaļa kā sociālo prasmju veicinātāja jaukta vecuma grupā pirmsskolā
Автор
Murāne, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Tēma: Sižeta - lomu rotaļa kā sociālo prasmju veicinātāja jaukta vecuma grupā pirmsskolā. Autors: Laura Murāne Darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr. paed. Ilze Šūmane Mērķis: Izzināt sižeta - lomu rotaļas izmantošanas iespējas sociālo prasmju veicināšanai jaukta vecuma grupa pirmsskolā. Pētījuma metodes: Teorētiskās literatūras analīze, pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Kvalifikācijas darbā tiek analizēti jautājumi par iespēju izmantot sižeta - lomu rotaļu jaukta vecuma grupā pirmsskolā sociālo prasmju veicināšanai. Darbā tika analizēta literatūra par sociālās prasmēm, vecumposmu īpatnībām un sižeta - lomu rotaļu. Empīriskajā daļā ir veikta pedagoģiskā novērošana un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lpp, 4 tabulas, 4 attēli, 8 pielikumi, 26 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: sociālo prasmju būtība, bērnu vecumposmu attīstība, sižeta - lomu rotaļas. Teorētiskā daļa sastāv no trīs nodaļām un vairākām apakšnodaļām, kurās tika izanalizēta literatūra par sociālo prasmju būtību, vecumposmu darbības raksturojums, sižeta-lomu rotaļas. Empīriskajā daļā tika veikts pedagoģiskais novērojums un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Topic: Plot - role play as the promoter of social skills in a mixed age group in preschool. Author: Laura Murāne Scientific supervisor: Assistant Professor, Dr. Paed. Ilze Šūmane Aim: Ascertain the potential of using a plot - role plays to promote social skills in a mixed age group in preschool. Research methods: Analysis of theoretical literature, pedagogical observation and pedagogical experiment activity. The qualification work analyzes the matter of the possibility to apply the plot - role play in a mixed age group in preschool to promote social skills. The literature on social skills, age characteristics and plot - role play was analyzed in the paper. In the empirical part, pedagogical observation and pedagogical experiment activity have been performed. Volume of qualification work: 51 pages, 4 tables, 4 figures, 8 appendices, 26 references. Keywords: essence of social skills, development of children 's age, plot - role plays. The theoretical part consists of three chapters and several sub-chapters, in which the literature on the essence of social skills, characteristics of age groups, plot-role games were analyzed. In the empirical part, both pedagogical observation and pedagogical experiment activity were performed.