Show simple item record

dc.contributor.advisorLanka, Ērika
dc.contributor.authorDortane, Amanda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:04:05Z
dc.date.available2020-07-01T01:04:05Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75283
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51480
dc.description.abstract“3-4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju apguves sekmēšana sižeta lomu rotaļās” Darba autore: Amanda Dortane Darba zinātniskā vadītāja: Lektore, Mg.paed., Mg.phil. Ērika Lanka Kvalifikācijas darba apjoms: 48 lpp., 3 tabulas, 6 attēli, 10 pielikumi, izmantoti 20 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbā tiek aplūkots teorētiskais pamatojums sociālo prasmju apguves problēmai 3-4 gadīgo bērnu vidū, kā arī veikts praktiskais pētījums par iespēju veicināt sociālās prasmes 3-4 gadus veciem bērniem ar sižeta lomu rotaļu palīdzību. Darba teorētiskajā daļā tiek analizētas dažādu autoru domas par sociālo prasmju nozīmi, par sižeta lomu rotaļām, kā sociālo prasmju veicinātājām. Praktiskajā daļā ir veikts pedagoģiskais novērojums konkrētajā grupā un veikta vērojumu analīze un apstrāde. Darba beigās izdarīti secinājumi, kuri pierāda, ka kvalifikācijas darba mērķis ir sasniegts. Atslēgas vārdi: 3-4 gadus veci bērni, sociālo prasmju apguve, sižeta lomu rotaļas, viedierīces.
dc.description.abstract“3-4 year old children social skill promotion with role plays” Author of the work: Amanda Dortane Scientific supervisor of the work: Lektore, Mg.paed., Mg.phil. Ērika Lanka Qualification work has been made on 48 pages, 3 tables, inserted 6 pictures, 10 attachments and used 20 literature sources. In the qualification work the theoretical substantiation of the problem of acquiring social skills among 3-4 year old children is considered, as well as a practical research on the possibility to promote social skills in 3-4 year old children through story role play. The theoretical part of the work analyzes the thoughts of various authors about the importance of social skills, about the role plays, as promoters of social skills. In the practical part has been performed pedagogical observation in the specific group and analysed processing of observation was performed. At the end of the work are made conclusions that prove that the goal of the qualifiction work has been achieved. Keywords: 3-4 years old children, acquisition of social skills, role plays, smart devices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject3-4 gadus veci bērni
dc.subjectsociālo prasmju apguve
dc.subjectsižeta lomu rotaļas
dc.subjectviedierīces
dc.title3-4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju apguves sekmēšana sižeta lomu rotaļās
dc.title.alternative3-4 year old children social skill promotion with role plays
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record