Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorZaharova, Žanna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:04:19Z
dc.date.available2020-07-01T01:04:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75454
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51492
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: “Sīkās motorikas veicināšana 3-4 gadus veciem bērniem konstruktīvajā darbībā.” Autore: Žanna Zaharova. Darba zinātniskā vadītāja: Mg.paed. Ineta Aizporiete. Pētījuma mērķis ir pētīt konstruēšanas nodarbību izmantošanas iespējas pirkstu sīkās muskulatūras veicināšanai 3-4 gadus veciem bērniem. Pētījuma priekšmets: 3-4 gadus vecu bērnu sīkās motorikas attīstība konstruēšanas nodarbībās. Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma jautājums: kādas ir konstruktīvās darbības izmantošanas iespējas 3-4 gadus vecu bērnu sīkās motorikas veicināšanai? Pētījumā izmantotās metodes ir pedagoģiskās, psiholoģiskās un zinātniskās literatūras analīze, anketēšana. Darbs strukturēts 4 nodaļās. Pirmajā nodāļā analizēta sīkās motorikas attīstīšanas nozīme 3-4 gadus veciem bērniem. Otrajā nodaļā izskatīts 3-4 gadus vecu bērnu pedagoģiski-psiholoģiskais raksturojums. Trešajā nodaļā analizēts konstruktīvās darbības saturs 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Ceturtajā nodaļā izskatītas sīkās motorikas veicināšanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem konstruktīvajā darbībā, kā arī analizēta pedagoģiskā pieredze. Atslēgas vārdi: sīkā motorika, konstruktīvā darbība, 3-4 gadus veci bērni, pirmsskolas izglītības iestāde. Kvalifikācijas darbā ir 36 lpp., 11 attēli, 5 pielikumi, 23 literatūras un informācijas avoti.
dc.description.abstractThe title of the qualification paper: “Promoting fine motor skills for 3-4 years old children in the constructive activities.” Author: Žanna Zaharova The scientific advisor: Mg.paed. Ineta Aizporiete. The aim of the research is to investigate the possibilities of constructive activities usage for promoting fine motor skills of 3-4 years old children. The subject of the research: development of 3-4 years old children’s fine motor skills in constructive activities. The object of the research: the pedagogical process in preschool. The question of the research: what possibilities of constructive activity usage are there for promoting fine motor skills for 3-4 years old children? The methods of the research are the analysis of the pedagogical, psychological and scientific literature, questionnaire. The paper is structured in 4 chapters. In the first chapter there is analyzed the meaning of fine motor skills development for 3-4 years old children. The second chapter deals with the pedagogical-psychological characteristics of 3-4 years old children. In the third chapter is analyzed the contents of the constructive activity of 3-4 years old children in preschool. The fourth chapter reveals the possibilities of constructive activities usage for promoting fine motor skills of 3-4 years old children, as well as there is pedagogical experience analysis. Keywords: fine motor skills, constructive activities, 3-4 years old children, preschool educational institution. Qualification paper contains 36 pages, 11 images, 5 appendixes, 23 sources of literature and information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsīkā motorika
dc.subjectkonstruktīvā darbība
dc.subject3-4 gadus veci bērni
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.titleSīkās motorikas veicināšana 3-4 gadus veciem bērniem konstruktīvajā darbībā
dc.title.alternativePromoting fine motor skills for 3-4 years old children in the constructive activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record