dc.contributor.advisor | Aizporiete, Ineta | |
dc.contributor.author | Zaharova, Žanna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2020-07-01T01:04:19Z | |
dc.date.available | 2020-07-01T01:04:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 75454 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51492 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba nosaukums: “Sīkās motorikas veicināšana 3-4 gadus veciem bērniem konstruktīvajā darbībā.” Autore: Žanna Zaharova. Darba zinātniskā vadītāja: Mg.paed. Ineta Aizporiete. Pētījuma mērķis ir pētīt konstruēšanas nodarbību izmantošanas iespējas pirkstu sīkās muskulatūras veicināšanai 3-4 gadus veciem bērniem. Pētījuma priekšmets: 3-4 gadus vecu bērnu sīkās motorikas attīstība konstruēšanas nodarbībās. Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma jautājums: kādas ir konstruktīvās darbības izmantošanas iespējas 3-4 gadus vecu bērnu sīkās motorikas veicināšanai? Pētījumā izmantotās metodes ir pedagoģiskās, psiholoģiskās un zinātniskās literatūras analīze, anketēšana. Darbs strukturēts 4 nodaļās. Pirmajā nodāļā analizēta sīkās motorikas attīstīšanas nozīme 3-4 gadus veciem bērniem. Otrajā nodaļā izskatīts 3-4 gadus vecu bērnu pedagoģiski-psiholoģiskais raksturojums. Trešajā nodaļā analizēts konstruktīvās darbības saturs 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Ceturtajā nodaļā izskatītas sīkās motorikas veicināšanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem konstruktīvajā darbībā, kā arī analizēta pedagoģiskā pieredze. Atslēgas vārdi: sīkā motorika, konstruktīvā darbība, 3-4 gadus veci bērni, pirmsskolas izglītības iestāde. Kvalifikācijas darbā ir 36 lpp., 11 attēli, 5 pielikumi, 23 literatūras un informācijas avoti. | |
dc.description.abstract | The title of the qualification paper: “Promoting fine motor skills for 3-4 years old children in the constructive activities.” Author: Žanna Zaharova The scientific advisor: Mg.paed. Ineta Aizporiete. The aim of the research is to investigate the possibilities of constructive activities usage for promoting fine motor skills of 3-4 years old children. The subject of the research: development of 3-4 years old children’s fine motor skills in constructive activities. The object of the research: the pedagogical process in preschool. The question of the research: what possibilities of constructive activity usage are there for promoting fine motor skills for 3-4 years old children? The methods of the research are the analysis of the pedagogical, psychological and scientific literature, questionnaire. The paper is structured in 4 chapters. In the first chapter there is analyzed the meaning of fine motor skills development for 3-4 years old children. The second chapter deals with the pedagogical-psychological characteristics of 3-4 years old children. In the third chapter is analyzed the contents of the constructive activity of 3-4 years old children in preschool. The fourth chapter reveals the possibilities of constructive activities usage for promoting fine motor skills of 3-4 years old children, as well as there is pedagogical experience analysis. Keywords: fine motor skills, constructive activities, 3-4 years old children, preschool educational institution. Qualification paper contains 36 pages, 11 images, 5 appendixes, 23 sources of literature and information. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | sīkā motorika | |
dc.subject | konstruktīvā darbība | |
dc.subject | 3-4 gadus veci bērni | |
dc.subject | pirmsskolas izglītības iestāde | |
dc.title | Sīkās motorikas veicināšana 3-4 gadus veciem bērniem konstruktīvajā darbībā | |
dc.title.alternative | Promoting fine motor skills for 3-4 years old children in the constructive activities | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |