Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorZaiceva, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:04:30Z
dc.date.available2020-07-01T01:04:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75521
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51500
dc.description.abstractDarba nosaukums: Rotaļas 2-3 gadu vecu bērnu priekšstatu par sakarībām starp lielumiem veidošanās veicināšana. Darba autore: Jekaterina Zaiceva. Darba zinātniskais vadītājs: profesore, Dr. paed. Rudīte Andersone Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski izpētīt rotaļas 2-3 gadu vecu bērnu priekšstatu par sakarībām starp lielumiem veidošanās veicināšanā. Pirmajā nodaļā ir analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par rotaļām, to klasifikācija, otrajā nodaļā - par 2-3 gadu vecuma bērnu vecumposma raksturojumu, trešajā nodaļā - par 2-3 gadus vecu bērnu priekšstatiem par sakarībām starp lielumiem veidošanos. Ceturtajā nodaļā ir analizēta pedagoģiskā pieredze rotaļu izmantošanā veidojot 2-3 gadu vecu bērnu priekšstatus par sakarībām starp lielumiem. Piektajā nodaļā ir aprakstīta rotaļu izmantošanas 2-3 gadus vecu bērnu priekšstatu par sakarībām starp lielumiem veidošanās veicināšanā pārbaude Pētījuma laikā tika gūta atbilde uz pētījuma jautājumu, kuras rotaļas ir izmantojamas 2¬-3 gadu vecu bērnu priekšstatu par sakarībām starp lielumiem veidošanās veicināšanai. Atbilde: visvairāk izmantojamas didaktiskās rotaļas un celtniecības rotaļas : “Piramīda”, “Saliec torni!”, “Atrodi pēc lieluma!”, “Atrod vienādos”, “Saliec taciņu”, . “Pacienāt pelītes ar tēju”, ”Iesiesim lellēm matos lentes”, “ Salasīsim bumbas”. Atslēgas vārdi: 2-3 gadus veci bērni, priekšstati par sakarībām starp lielumiem, rotaļas. Darba apjoms: 54 lpp, 16 attēli, 2 tabulas, 55 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe name of the qualification paper: Games to stimulate the development of the notion of children aged 2-3 years of the relationships between the sizes. The qualification paper author: Jekaterina Zaiceva. The qualification paper supervisor: Prof. Dr. of Pedagogy Rudīte Andersone The goal of qualification paper: Theoretically to find out and practically to study the understanding of 2-3 year old children about relationships between sizes and the promotion of formation. The first chapter analyzes the pedagogical and psychological literature about the games, its classification, the second chapter analyzes the characterization of the stage of the age of 2-3-year-old children, the third chapter analyzes the understanding of 2-3-year-old children regarding the formation of relationships between sizes. The fourth chapter analyzes the pedagogical experience in the use of toys, creating a desirable understanding of 2-3-year-old children about the relationships between sizes. The fifth chapter describes the examination of the use of toys in 2-3-year-old children's understanding of the relationships between sizes and the promotion of formation. During the research, the answer was obtained to the qualification paper research question regarding what games can be used to promote the formation of 2-3-year-old children's understanding of the relationships between sizes. The answer is: the most used toys are didactic toys and construction toys: "Pyramid", "The assembly of the tower!", "Find by size!", "Find the same", "Assemble the path", "Treat the mice with tea", "Let's attach hair bands to the doll's hair", "Picking up the balls". Keywords: 2-3-year-old children, understanding about relationships between sizes and games. The qualification paper consists of: 54 pages, 16 pictures, 2 tables, 55 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject2-3 gadus veci bērni
dc.subjectpriekšstati par sakarībām starp lielumiem
dc.subjectrotaļas
dc.subject2-3 gadi
dc.titleRotaļas 2-3 gadu vecu bērnu priekšstatu par sakarībām starp lielumiem veidošanās veicināšana
dc.title.alternativeGames to stimulate the development of the notion of children aged 2-3 years of the relationships between the sizes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record