Show simple item record

dc.contributor.advisorLīne, Antra
dc.contributor.authorEverte, Gerda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:04:38Z
dc.date.available2020-07-01T01:04:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75546
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51506
dc.description.abstractBakalaura darba tēmas Skolas vadības darbība skolotāju profesionālās kompetences pilnveidē Jelgavas 4.vidusskolā autore Gerda Everte aktualizējusi skolotāju profesionālās kompetences pilnveides nozīmi izglītības jomā. Skolotāju pienākums savā profesionālajā darbībā ir pilnveidot sevi, lai spētu vadīt kvalitatīvu mācību procesu un pieņemtu valsts izglītības jomā notiekošās pārmaiņas. Skolotājiem nepieciešams pilnveidot ne tikai savas zināšanas mācību priekšmetā, bet arī attīstīt sadarbības prasmes, praktiskās iemaņas, kas noderēs mācību procesa vadīšanā, turpretī skolas vadības uzdevums ir to nodrošināt. Bakalaura darba mērķis: pētīt skolas vadības darbību skolotāju profesionālās kompetences pilnveidē Jelgavas 4.vidusskolā Bakalaura darbs sastāv no divām daļām-teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā tika analizēti literatūras avoti un tika secināts, kas ir profesionālā kompetence, kā to klasificē, kas ietekmē skolotāju profesionālās kompetences pilnveidi, tika analizētas skolas vadības darba funkcijas un darbības, kas nepieciešamas skolotāju profesionālo kompetenču pilnveidē. Empīriskajā daļā tika meklētas sakarības starp skolas vadības darbību un skolotāju profesionālo kompetenču pilnveidi. Tika analizēts Jelgavas 4.vidusskolas skolotāju sastāvs un noskaidroti skolotāju un vadības komandas viedokļi par profesionālās kompetences būtību un pilnveidi. Bakalaura darba apjoms ir 61 lpp. Papildinot darba teorētisko pamatojumu, tika izmantoti 18 attēli, 5 tabulas, 5 pielikumi un 43 bibliogrāfiskie materiāli.  
dc.description.abstractBachelor's thesis topic School’s management action supporting teacher’s professional competence development in Jelgava Secondary School number 4 the author Gerda Everte has actualized the importance of the improvement of teachers' professional competence in the field of education. Teachers have to improve themselves in their professional activities to be able to lead a quality teaching process and accept the changes taking place in the field of public education. Teachers need not only to improve their knowledge in the subject, but also to develop cooperation skills, practical skills that will be useful in managing the learning process, while the task of school management is to ensure it. The aim of the bachelor's thesis is to study the activity of School’s management action supporting teacher’s professional competence development in Jelgava Secondary School number 4. The bachelor's thesis consists of two parts - theoretical and empirical. In the theoretical part, the literature was analyzed in theoretical part was discussed what is professional competence, how it is classified, which influences the development of teacher’s professional competence, school management functions and activities are necessary for the development of teacher’s professional competences. In the empirical part, the connections between the school management activity and the development of teachers' professional competencies were sought. The pedagogical stuff of teachers of Jelgava Secondary School number 4 were desribed and the opinions of teachers and management team on the essence and improvement of professional competence were clarified. The volume of the bachelor's thesis is 61 pages. To supplement the theoretical substantiation of the work, 18 figures, 5 tables, 5 attachment ,and 43 bibliographic materials were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskolas vadība
dc.subjectprofesionālā kompetence
dc.subjectskolotājs
dc.subjectpilnveide
dc.titleSkolas vadības darbība skolotāju profesionālās kompetences pilnveidē Jelgavas 4.vidusskolā
dc.title.alternativeSchool's management action supporting teachers professional competence development in Jelgava secondary school number 4
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record