Fizisko aktivitāšu veicinoša vide pirmsskolas izglītības iestādē 2- 4 gadus veciem bērniem
Автор
Romančauska, Rēzija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba nosaukums : Fizisko aktivitāšu veicinoša vide pirmsskolas izglītības iestādē 2- 4 gadus veciem bērniem Darba autore : Rēzija Romančauska Darba vadītāja: Agita Klempere-Sipjagina Pētījuma mērķis : pētīt fizisko aktivitāšu veicinošas vides veidošanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba pirmajā un otrajā nodaļā autore ir analizējusi zinātnisko autoru darbus par pirmsskolas vecuma bērnu fiziskajām aktivitātēm, to vecumposma raksturojumus un nepieciešamās vides veicināšanu. Trešajā nodaļā tiek atspoguļots empīriskais pētījums pirmsskolas izglītības iestādē ‘’X’’, kurā autore pamato pētījuma izvēli, raksturo pētījuma norisi un gaitu, tiek pētītas un analizētas pirmsskolas telpas, bērnu raksturojums iesaistoties fiziskās aktivitātēs to kritēriji un pētījuma dinamikas attīstība veicot izmaiņas. Kvalifikācijas darbs sastāv no 43 lpp, 7 tabulām, 16 attēliem,19 literatūras avotiem Atslēgas vārdi : fiziskā aktivitāte/-es, pirmsskolas izglītības iestāde, veicinoša vide, 2-4 gadus veci bērni. Name of the work: Physical activity promoting environment for 2-4 years old. Qualification’s paper author: Rēzija Romančauska Leader of the work: Agita Klempere-Sipjagina The goal of the research: research options for creating an environment providing promotion of physical activity in a pre-school educational institution. In the first and second chapter of qualification work, the author analyzed the scientific author's works about the physical activities of pre-school children, characteristics of that age, and encouraging the necessary environments. In the third Chapter, Empirical research is indicated, where the author justifies the choice of research, characterizes the course and progress of the research, the pre-school rooms are researched and analyzed, children's characteristics getting involved in physical activities and their criteria and research dynamic development, encouraging changes. Conclusions have been made at the end of qualification work who proves that goal of the work has been achieved. Keywords: Physical activity’s, pre-school educational institution, encouraging environment, 2-4-year-old children.