4- 5 gadus vecu bērnu komunikācijas prasmju sekmēšana pirmsskolā
Author
Selecka, Madara Daina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba teorētiskajā daļā autore analizē teorētisko literatūru. Empīriskajā daļa ir veiktas četras praktiskās darbības: Bērnu novērojums, pedagogu intervijas,būtu veikta arī pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, jo ārkārtas situācijas dēļ valstī, tāpēc autore izmantoja citu veida pārbaudi, eksperta analīzi, kur citi pedagogi, vērtētu izvēlētās dažādas aktivitātes, pēc iepriekš noteiktiem kritērijiem. In the theoretical part of the diploma, the author analyses theoretical literature. Four practical actions have been carried out on the empirical part: Child observation, teacher interviews, would also have been a pedagogical trial because of an emergency in the country, so the author used a different kind of test, an expert analysis where other educators would assess the different activities selected, according to predefined criteria.