Pirmsskolas pedagoga un 2-3 gadus vecu bērnu vecāku sadarbība bērna veselīga dzīvesveida paradumu veidošanai
Author
Zāģere, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs apskata vecāku un pedagogu sadarbības nozīmi bērnu (2-3 gadu) veselīga dzīvesveida paradumu veidošanā. Šī mērķa sasniegšanai darbā tiek apskatīts, kā veidot veselīgas darba attiecības starp bērna pedagogu un bērna vecākiem, jo šādām attiecībām jābūt pirms tiek sākta runa par to, kādiem būtu jābūt šiem paradumiem, ko vecāku un pedagoga sadarbības rezultātā iemācītu bērnam. Kad sadarbībai nepieciešamās attiecības ir izveidotas, tad var sākt darbu pie bērna mācīšanas. Un par šo visu tiek aprakstīts šajā darbā. Darbā apskatīti veselīgi paradumi bērnam no ēšanas, fizisko aktivitāšu, higiēnas puses. Tāpat kā zināt, ko bērnam mācīt, ir jāzina ko bērnam nemācīt. Tas tiek apskatīts darba pēdējā nodaļā. Darbs sastāv no 41 lapaspusēm, 18 izmantotiem literatūras avotiem, secinājumiem un 2 pielikumiem. Atslēgvārdi: sadarbība, veselīgi paradumi, bērni. This work looks at parent and their child (2-3 years old) teachers collaboration for teaching of healthy lifestyle habits to the child. For that purpose the work looks at how to form good relationships between the parent and the teacher, because without these in place you can’t start looking at what to teach the child. Once proper relationship for collaboration is in place you can start thinking about what to teach and that also is written about in this work. The work looks at heathy habits from eating, physical activity, hygiene. Much like knowing what to teach the child is important to both parents and teachers, knowing what not to teach is equally as important to the betterment of the child. This work contains 41 pages, 18 literature sources, conclusions and 2 annexes. Keywords: cooperation, healthy habits, children.