Alus darītavas vizuālā identitāte un tās integrācija bāra interjerā
Автор
Popenkova, Annija Aleksa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Muze, Agata
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Alus darītavas un bāra vizuāli stilistiskie aspekti un to integrēšana interjerā”. Darba mērķis ir izpētīt, kas raksturīgs veiksmīgam identitātes dizaina risinājumam, kā arī izstrādāt zīmola identitāti alus darītavai “BUJA” tā, lai tā spētu gan “pastāvēt” pati par sevi, gan integrēties vidē, jeb interjerā, kurā tā atrodas. Darba teorētiskajā daļā autore apkopo informāciju par to, kas veido vizuālo identitāti, tās nozīmi un integrāciju interjerā. Empīriskajā daļā apkopoti un analizēti vietējo tradicionālo un netradicionālo alus darītavu identitāšu piemēri, kā arī veikti secinājumi. Diplomdarba radošajā daļā tiek veidota vizuālā identitāte Alus darītavas uzņēmumam “BUJA”, izmantojot teorētiskajā un empīriskajā daļā gūto informāciju, kā arī rūpējoties par to, lai tā spēj vizuāli papildināt fizisko telpu, kurai tā veltīta. Bakalaura darba pētījuma jautājums ir: Kādas ir alus darītavu vizuālās identitātes iezīmes un kā uzņēmuma identitāte spēj integrēties interjerā? Apkopojot iegūto informāciju un veicot secinājumus no visām bakalaura darba daļām, tika noskaidrotas specifiskās iezīmes, kas raksturīgas alus darītavu vizuālajai identitātei, rodot atšķirību starp tradicionālo un netradicionālo alus ražotņu stilistikām. Papildu tika noskaidrots, ka alus darītavas vizuālā The topic of authors thesis states as “Visual Identity Aspects of a Beer Brewery and it’s integration in bar interior”. The aim of this research is to investigate the requirements for a successful visual identity as well as to create an identity for the “BUJA” craft beer brewery in a way that can be visually appealing on its own or when integrated in interior design. In the theoretical part of thesis, the author gathers information upon requirements that, when gathered, build brands visual identity, regarding the specific requirements for brands working in the beer brewing industry. The author further examines and analyzes local beer brewery visual identities, dividing them into traditional and craft beer makers. During the practical part a visual identity for BUJA Beer Brewery is made. The research question is as follows: What are the aspects of creating a visual identity for a traditional and craft beer brewery and can those aspects compliment and integrate into brewery’s bar interior? After gathering information, whilst regarding the differences of craft and traditional beer breweries, specific requirements for beer breweries visual identities were found. In addition, an observation was made in regards integrating visual aspect’s in bar interior, concluding that it can be a great way to strengthen any brands recognition and overall identity.