Dizaina domāšanas veicināšana adīšanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 6. klasē
Autor
Dārzniece, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šelvaha, Lolita
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore Sandra Dārzniece izstrādājusi diplomdarbu “Dizaina domāšanas veicināšana adīšanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 6. klasē”. Autore lielu nozīmi pievērš radošās domāšanas veicināšanai un tās pielietošanas prasmēm mācību procesā. Par diplomdarba mērķi izvirzīts izpētīt un izvērtēt dizaina domāšanas veicināšanas iespējas adīšanas apguvē mājturībā un tehnoloģijās 6. klasē. Uzdevumi ir virspusīgi, izvērtējot dizaina dienasgrāmatu kā palīglīdzekli dizaina domāšanas un pašvadītas mācīšanās veicināšanai adīšanas apguvē. Autores izstrādātais tematiskais plāns aprobēts pēc alternatīvās pedagoģijas metodēm Rīgas X pamatskolā divās 6. klašu grupās. The author Sandra Dārzniece has completed the diploma paper “Promoting Design Thinking in Home Economics and Technologies During the Learning Process of Knitting in 6th Grade”. The author attaches great importance to the creative thinking and its application in the learning process. The aim of the diploma paper is to study and evaluate the possibilities of promoting design thinking of knitting in home economics and technologies in the 6th grade. The tasks are superficial, evaluating the design diary as a tool to promote design thinking and self-directed learning. The thematic plan developed by the author has been approbated according to the methods of alternative pedagogy in Riga X primary school in two 6th grade groups. Keywords: design diary, design thinking, knitted dolls, housekeeping and technology, competence education, adolescence