Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anita
dc.contributor.authorKulakovs, Pāvels
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:06:17Z
dc.date.available2020-07-01T01:06:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76971
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51588
dc.description.abstractAngļu valoda ir nostiprinājusies kā pasaules starptautiskā valoda. Tomēr, lai gūtu panākumus visās ikdienas dzīves jomās, ir nepieciešams apgūt rakstisko komunikāciju, jeb funkcionālās rakstīšanas prasmes. Neskatoties uz to, ka skolēni skolas laikā tiek mācīti rakstīt, viņi bieži izprot funkcionālās rakstīšanas principus un likumus ar lielām grūtībām. Tāpēc diplomdarba mērķis bija izpētīt efektīvas mācīšanas pieejas, lai uzlabotu 5. klases skolēnu funkcionālās rakstīšanas prasmes ar pašu veidotu infografiku palīdzību. Izvēlētā pētījuma metode bija gadījuma izpēte, kura ietvēra vienu anketu skolēniem un skolēnu rakstiskos darbus kā datu vākšanas metodes. Tika noskaidrots, ka funkcionālās rakstīšanas prasmju mācīšana ar uz procesu orientētu pieeju ir ne tikai efektīva, bet ļāva skolēniem labāk izprast rakstīšanas likumus. Gadījuma izpētes rezultāti pierādīja, ka skolēnu izveidotās infografikas, Piktochart tiešsaites platformā, ir efektīvi mācīšanas rīki, kuri padarīja mācīšanas procesu daudz interesantāku un ļāva skolēniem nostiprināt gūtās zināšanas par funkcionālās rakstīšanas likumiem.
dc.description.abstractEnglish language is well-established as the world’s international language, yet, in order to be successful as an individual in all aspects of the daily life, written communication or, in other words, functional writing skills have to be acquired. Although students are taught to write in the course of their studying, learners often experience difficulties in understanding the main rules and principles of the functional writing. The aim of the Diploma Paper, therefore, was to determine effective teaching approaches to writing with a help of student-designed infographics in order to improve Form 5 students’ functional writing skills in English. The chosen method of research was a case study that involved one questionnaire for students and student written works as the data collection methods. Teaching functional writing skills with a help of the process-oriented approach, proved to be effective and enabled students to understand the writing rules better. The case study demonstrated student-designed infographics by using online platform Piktochart as effective learning tools, which made the overall learning process more engaging and improved learners’ retention of the functional writing skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectfunctional writing skills
dc.subjectinfographic online creators
dc.subjectstudent-designed infographics
dc.subjectmodern technologies
dc.subjectprimary education
dc.titleInfografikas skolēnu funkcionālās rakstīšanas prasmju pilnveidei 5. klases angļu valodas stundās
dc.title.alternativeInfographics to Improve Students’ Functional Writing Skills in English Lessons of Form 5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record