Digitālās mācību vides izmantošana skolotāju darbībā vidusskolā
Autor
Soboļevska, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba nosaukums ir “Digitālās mācību vides izmantošana skolotāju darbībā vidusskolā”. Maģistra darba mērķis: izpētīt digitālās mācību vides izmantošanu skolotāju darbībā vidusskolas mācību procesā. Pētījuma uzdevumi ir: analizēt digitālās mācību vides pieejamību skolotājiem, teorētiski analizēt pētījumus un zinātnisko literatūru par digitālo mācību vidi un tās pielietošanu mācību procesā, pilnveidot izpratni par grūtībām digitālās mācību vides izmantošanā. Pamatojoties uz pētījumā savāktajiem datiem, veikta analīze par skolotāju digitālās mācību vides izmantošanu mācību procesā. Apkopojot vidusskolas skolotāju anketēšanas rezultātus, novērtēta skolotāju kompetence darbībā ar digitālo mācību vidi, kādas platformas tiek izmantotas, kādi digitālie tehniskie līdzekļi tiek izmantoti. Maģistra darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 17 attēli, 4 tabulas, 2 pielikumi un izmantoti 40 literatūras un informācijas avoti. Atslēgas vārdi: informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, digitālie mācību līdzekļi, digitālā mācību vide, skolotāju digitālā pratība. The title of the master's thesis is "Use of digital learning environment in teachers' activities in secondary school". Aim of the master's thesis: to study the use of digital learning environment in teachers' activities in the secondary school teaching process. The tasks of the research are: to analyze the availability of digital learning environment for teachers, to theoretically analyze research and scientific literature on digital learning environment and its application in the learning process, to improve the understanding of difficulties in using digital learning environment. Based on the data collected in the study, an analysis of the use of teachers' digital learning environment in the teaching process was performed. Summarizing the results of the survey of secondary school teachers, the competence of teachers in working with the digital learning environment, what platforms are used, what digital technical equipment are used were assessed. Master's thesis contains 64 pages, 17 pictures, 5 tables, 2 appendixes and 40 references. Keywords: information and communication technologies, digital learning tools, digital learning environment, digital competence of teachers.