Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Ilze
dc.contributor.authorBitāne, Elizabete Elīza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:06:18Z
dc.date.available2020-07-01T01:06:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77030
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51591
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums ir “Labās prakses piemēri vācu valodas kā svešvalodas apguves veicināšanā skolās Latvijā”. Tika veikts gadījuma pētījums, kura mērķis ir apzināt un apkopot labās prakses piemērus mācību stundās Latvijas skolās vācu valodas kā svešvalodas apguves veicināšanā. Lai sasniegtu mērķi, tika izpētīta literatūra par vācu valodas kā svešvalodas attīstības tendencēm Eiropā un Latvijā un par efektīvas mācību stundas pamatprincipiem. Maģistra darba izstrādes laikā tika veikta skolēnu anketēšana, intervijas ar astoņiem vācu valodas kā svešvalodas skolotājiem un diviem šīs jomas ekspertiem. Darbā apkopoti labās prakses piemēri. Maģistra darbs sastāv no 89 lapaspusēm, septiņām tabulām, 10 attēliem un 16 pielikumiem. Atslēgvārdi: vācu valoda kā svešvaloda, labā prakse, diferenciācija, Skola 2030, svešvalodas apguves veicināšana. 
dc.description.abstractThe title of this Master's Thesis is "Best Practice Examples of Developing German as a Foreign Language in Schools of Latvia ". A case-based study was conducted, with the goal of identifying and summarising the best practice examples in schools of Latvia of promoting the acquisition of German as a foreign language. To achieve this goal, scientific and methodological literature about the development trends of German as a foreign language in Europe and Latvia was researched, and the main principles of an effective teaching lesson were described. During the development of this Master's Thesis, pupils’ opinion was explored with the help of a questionnaire, eight German as a foreign language teacher and two experts of the field were interviewed. The Paper summarises the best practice examples. This master's thesis consists of 89 pages, 7 tables, 10 figures and 16 appendices. Keywords: German as a foreign language, best practice, differentiation, Skola 2030, promotion of the acquisition of the foreign language.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectvācu valoda kā svešvaloda
dc.subjectlabā prakse
dc.subjectdiferenciācija
dc.subjectSkola 2030
dc.subjectsvešvalodas apguves veicināšana
dc.titleLabās prakses piemēri vācu valodas kā svešvalodas apguves veicināšanā skolās Latvijā
dc.title.alternativeBest Practice Examples of Developing German as a Foreign Language in Schools of Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record