Sociālpedagoģiskā darbība remigrējušo skolēnu integrācijas veicināšanā vispārizglītojošajā skolā
Autor
Ankmane, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Anetes Ankmanes diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība remigrējušo skolēnu integrācijas veicināšanā vispārizglītojošajā skolā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Skolotāju izglītības nodaļā. Diplomdarba mērķis ir raksturot sociālā pedagoga darbu ar remigrējušajiem skolēniem, lai izstrādātu sociālpedagoģiskās darbības programmu darbā ar remigrantiem un veicinātu skolēnu integrāciju vispārizglītojošajā skolā. Teorētiskajā daļā tiek raksturoti migrācijas, remigrācijas un integrācijas jēdzieni, kā arī aprakstīta Latvijas remigrācijas politikas attīstība un remigrantu atgriešanās tendences. Praktiskā daļa ietver pētījumu par remigrantu integrācijas procesu X vidusskolā, sociālpedagoģiskās darbības programmu remigrantu integrācijas procesa veicināšanā. Atslēgvārdi: integrācija, remigranti, sociālpedagoģiskā darbība, sociālais pedagogs. Diploma thesis “Socio – pedagogical activity to promote integration of remigrated students in comprehensive education establishment”, has been developed by Anete Ankmane in the University of Latvia Faculty of Pedagogy, Psychology and Arts, department of teacher’s education. The goal of diploma thesis is to describe socio – pedagogical activity of remigrated students and to develop socio – pedagogical program to promote integration of remigrated students in comprehensive education establishment. The theoretical part describes migration, return migration, the concept of integration, return migration politics development in Latvia and migrant return tendencies. The practical part includes a description of the research about the integration process of remigrants in the highschool X, modeling and approbation of the socio-pedagogical program to promote the integration of remigrants in comprehensive education establishment. Keywords: integration, remigrants, socio – pedagogical activity, social pedagogue