Show simple item record

dc.contributor.advisorTreimane, Gunta
dc.contributor.authorSpilnere, Elīza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:06:30Z
dc.date.available2020-07-01T01:06:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77686
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51602
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir noskaidrot, vai mācību tēmas “Šūšana” saplānošana atbilstoši dizaina procesa posmiem palīdz attālinātajās mācībās skolēniem. Pirmajā nodaļā raksturots uz lietotāja vajadzībām orientēts dizaina process, strukturēta problēmu risināšanas pieeja, kura attīsta dizaina domāšanu. Otrajā nodaļā aprakstīta uzdevumu kopas izveide šūta izstrādājuma izgatavošanā atbilstoši dizaina procesa posmiem. Trešajā nodaļā aplūkota aprobācijas norise un skolēnu sasniegtie rezultāti. Autore darba izstrādei izmantojusi pedagoģiskā izmēģinājuma darbību un skolēnu izstrādātā produkta analīzi. Diplomdarbā ir ievads, 3 nodaļas, 10 apakšnodaļas, nobeigums, izmantotās literatūras saraksts, pielikumi.
dc.description.abstractThe aim of the thesis The Design Process in Sewing in Home Economics and Technologies in Remote Learning in 8th Grade is to find out whether planning of the sewing training topic according to the design stages helps students in remote learning. The first chapter describes human-centered design process, structured problem-solving approach that develops design thinking. The second chapter describes the creation of a task set in the manufacture of a sewn product after the corresponding stages of the design process. The third chapter deals with the progress of approval with the results achieved by students. The author has used pedagogical testing activities and analysis of the product developed by pupils for the development of the work. The diploma work consists of an introduction, three chapters, ten subsections, conclusion, list of literature, annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdizaina domāšana
dc.subjectdizaina process
dc.subjectattālinātās mācības
dc.subjectdizains un tehnoloģijas
dc.titleDizaina process šūšanā mājturībā un tehnoloģijās attālinātajās mācībās 8. klasē
dc.title.alternativeThe Design Process in Sewing in Home Economics and Technologies in Remote Learning in Grade 8
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record