• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pārbaudes darbu organizēšanas rīki - mācību procesa dažādošanai skolas matemātikas kursā

Thumbnail
View/Open
300-77548-Buls_Nikita_nb13031.pdf (2.516Mb)
Author
Buls, Ņikita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Vēzis, Viesturs
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt dažādus pārbaudes darbu organizēšanas rīkus un ievest tos matemātikas mācību procesā. Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi, tika analizēta pieejamā matemātikas mācību metodikas literatūra, apskatīti zinātniskie raksti, uzklausīta matemātikas skolotāju darba pieredzes stāsti, pastāvīgi izpētīti un analizēti vairāk nekā 30 dažādi zināšanu pārbaudes rīki, no kuriem darbā tika iekļauti un izmantoti 14. Darba galvenā novitāte ir pārbaudes darbu metožu un formu dažādošana un automatizācija matemātikas mācību procesā vispārējās izglītības iestādēs darbā ar dažāda vecuma skolēniem, kas darbā atspoguļota 4 mācību stundu organizēšanas ideālajos modeļos, ievērojot vecuma posma īpatnības, īpaši izdalot izlaiduma klases. Visi piedāvātie mācību stundu organizācijas modeļi ir sekmīgi aprobēti, izstrādājot konkrētas mācību stundas par dažādām mācību tēmām matemātikā un novadot tās dažādu klašu skolēniem, tai skaitā attālinātā mācību režīmā. Darba kopējais apjoms ir 60 lpp., ietverot 60 attēlus un 50 tabulas.
 
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate various test organization tools and introduce them into the mathematics teaching process. In order to achieve the goal, the available literature on mathematics teaching methodology was analyzed, scientific articles were reviewed, experience of mathematics teachers was taken into consideration, more than 30 different knowledge testing tools were continuosly researched and analyzed, 14 of them were included and used. The main novelty of the work is the diversification and automation of test methods and forms in the mathematics teaching process in general education institutions working with students of different ages, which is reflected in the ideal models of 4 lessons, taking into account the age characteristics, especially graduation classes. All the proposed lesson organization models have been successfully tested by developing specific lessons on various learning topics in mathematics and conducting them for students of different classes, including distance learning. The total volume of the work is 60 pages, including 60 figures and 50 tables.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51634
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV