Show simple item record

dc.contributor.advisorVēzis, Viesturs
dc.contributor.authorBuls, Ņikita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:07:19Z
dc.date.available2020-07-01T01:07:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other77548
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51634
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izvērtēt dažādus pārbaudes darbu organizēšanas rīkus un ievest tos matemātikas mācību procesā. Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi, tika analizēta pieejamā matemātikas mācību metodikas literatūra, apskatīti zinātniskie raksti, uzklausīta matemātikas skolotāju darba pieredzes stāsti, pastāvīgi izpētīti un analizēti vairāk nekā 30 dažādi zināšanu pārbaudes rīki, no kuriem darbā tika iekļauti un izmantoti 14. Darba galvenā novitāte ir pārbaudes darbu metožu un formu dažādošana un automatizācija matemātikas mācību procesā vispārējās izglītības iestādēs darbā ar dažāda vecuma skolēniem, kas darbā atspoguļota 4 mācību stundu organizēšanas ideālajos modeļos, ievērojot vecuma posma īpatnības, īpaši izdalot izlaiduma klases. Visi piedāvātie mācību stundu organizācijas modeļi ir sekmīgi aprobēti, izstrādājot konkrētas mācību stundas par dažādām mācību tēmām matemātikā un novadot tās dažādu klašu skolēniem, tai skaitā attālinātā mācību režīmā. Darba kopējais apjoms ir 60 lpp., ietverot 60 attēlus un 50 tabulas.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis is to evaluate various test organization tools and introduce them into the mathematics teaching process. In order to achieve the goal, the available literature on mathematics teaching methodology was analyzed, scientific articles were reviewed, experience of mathematics teachers was taken into consideration, more than 30 different knowledge testing tools were continuosly researched and analyzed, 14 of them were included and used. The main novelty of the work is the diversification and automation of test methods and forms in the mathematics teaching process in general education institutions working with students of different ages, which is reflected in the ideal models of 4 lessons, taking into account the age characteristics, especially graduation classes. All the proposed lesson organization models have been successfully tested by developing specific lessons on various learning topics in mathematics and conducting them for students of different classes, including distance learning. The total volume of the work is 60 pages, including 60 figures and 50 tables.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmatemātika
dc.subjectmatemātikas didaktika
dc.subjectmatemātikas mācību stundu modeļi
dc.subjectpārbaudes darbu organizēšanas rīki
dc.titlePārbaudes darbu organizēšanas rīki - mācību procesa dažādošanai skolas matemātikas kursā
dc.title.alternativeTest organisation tools for diversification of the study process during school mathematics course
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record