• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Šaha uzdevumu ģenerēšana

Thumbnail
Открыть
302-75868-Miezaks_Davids_dm11072.pdf (2.685Mb)
Автор
Miezāks, Dāvids
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Šostaks, Agris
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā aprakstīta šaha uzdevumu uzbūve un to veidošanas nosacījumi, tiek uzskaitītas uzdevumu kvalitātes iezīmes. Tiek pētīta šaha uzdevumu ģenerēšanas problēma un dažādās pieejas problēmas risināšanai. Darbā apskatītas jau esošas šaha uzdevumu ģenerēšanas metodes, kurās dažādos veidos tiek veikta arī attiecīgā šaha uzdevuma kvalitātes novērtēšana un veidotas jaunas pozīcijas, no kurām veidot uzdevumus. Tiek piedāvāts praktisks risinājums šaha uzdevumu ģenerēšanas problēmai, kā arī aprakstīti sarežģītākie aspekti un to iespējamie risinājumi un uzlabojumi uzdevuma izpildē. Atslēgvārdi: šaha uzdevums, šaha uzdevuma estētiskais novērtējums, šaha uzdevumu ģenerēšana, DSNS paņēmiens.
 
CHESS PROBLEM GENERATOR This document describes the structure of chess problems and conditions to create a chess problem and measure their quality features. It examines the problem of computer generated chess problems and inspects different approaches to solve it. Document describes already existing methods for creating computer generated chess problems. Different approaches are given for improving the quality of chess problem. This document includes a practical solution for the computer generated chess problems. Ideas for improvements are given. Keywords: chess problem, the quality of a chess problem, chess problem generator, DSNS approach.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51697
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [6168]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV