Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā SIA "ARKO EL".
Author
Goba, Dāvids
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumā SIA “ARKO EL” Darba mērķis ir analizēt SIA “ARKO EL” mārketinga darbību, pamatojoties uz apkopoto teorijas daļas informāciju, kā arī balstoties uz veiktajiem pētījumiem izstrādāt priekšlikumus SIA “ARKO EL” mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba uzdevumi ir apkopot zinātnisko literatūru par mūsdienu mārketinga komunikāciju, analizēt mārketinga komunikācijas teorijas ar dažādiem literatūras avotiem, apraksīt un izpētīt uzņēmumu SIA “ARKO EL” kā arī izpētīt tā esošo mārketinga komunikācijas pielietojumu un ar pētījuma palīdzību atrast optimālos elementa pielietojumus. Izstrādāt un novadīt interviju ar SIA “ARKO EL” vadītāju un uzzināt klienta viedokli par uzņēmuma mārketinga komunikāciju. Izpētīt potenciālo sociālo mēdiju ietekmi uz uzņēmuma attīstību. Kā arī pēc visiem pētījumiem izstrādāt secinājumus un priekšlikumus uzņēmuma SIA “ARKO EL” mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Darba apjoms ir 63 lapaspuses. Atslēgas vārdi: Mārketinga komunikācija, mārketings, uzņēmums, attīstība, sociālie mēdiji, no-mutes-mutē. The topic of the bachelor's thesis is the analysis of marketing communications in the company SIA "ARKO EL" The aim of the work is to analyze the marketing activities of SIA “ARKO EL” on the basis of the collected information of the theoretical part, as well as to develop proposals for the improvement of marketing communication of SIA “ARKO EL” based on the performed research. The bachelor's thesis consists of an introduction, five chapters, conclusions and proposals. Tasks are to compile scientific literature on modern marketing communication, analyze marketing communication theories with various literature sources, describe and study the company SIA "ARKO EL" as well as study its existing marketing communication application and find the optimal applications of the element with the help of research. To develop and conduct an interview with the manager of SIA “ARKO EL” and to find out the client's opinion about the company's marketing communication. Investigate the potential impact of social media on business development. As well as after all the research to develop conclusions and proposals for the improvement of marketing communication of the company SIA “ARKO EL”. The amount of work is 63 pages. Keywords: Marketing communication, marketing, company, development, social media, word-of-mouth.