Videospēles “Black Desert Online” mārketinga komunikācijas analīze.
Autor
Repina, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Videospēles “Black Desert Online” mārketinga komunikācijas analīze”. Tā mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām un balstoties uz veiktās aptaujas rezultātiem, izanalizēt videospēles “Black Desert Online” mārketinga komunikāciju un izstrādāt priekšlikumus šīs videospēles mārketinga komunikācijas pilnveidošanai Russia segmentā. Bakalaura darba problēma ir videospēles “Black Desert Online” mārketinga komunikācijas pilnveidošanas nepieciešamība Black Desert Russia segmentā. Bakalaura darba rezultātā darba autores izvirzītā hipotēze apstiprinājās, kā arī tika sniegti atbilstoši priekšlikumi mārketinga komunikācijas pilnveidošanai Black Desert Russia segmentā. Darba apjoms ir 85 lapaspuses, tas satur - 12 attēlus, 5 tabulas, 19 pielikumus. Darba izstrādei tika izmantoti 70 avoti. Bachelors thesis "Marketing communication analysis of the video game "Black Desert Online" ". The aim of the thesis is to analyse video game's "Black Desert Online" marketing communication based on theoretical knowledge and results of questionnaire and develop propositions to improve this video game's marketing communication in Black Desert Russia segment. The problem of bachelor's thesis is the need to improve marketing communication in the video game "Black Desert Online". As a result of the bachelor's thesis, the hypothesis put forward by the author of the thesis was confirmed and the author gave proper propositions to improve marketing communication in Black Desert Russia segment. The scope of the bachelor’s thesis is 85 pages, it contains 12 figures, 5 tables, and 19 attachments. 70 sources were used for the development of the thesis.