Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “CityBee”.
Author
Šorohova, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura tēma ir “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “CityBee””. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojies uz mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem un aptaujā iegūtiem rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikāciju izmantošanu uzņēmumā “CityBee”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs pamatdaļām un vairākām apakšnodaļām, anotācijas, ievada, secinājumu, priekšlikumu, literatūras saraksta un pielikumu daļas, kas atspoguļots saturā. Pirmajā nodaļā autore raksturo informāciju par mārketinga komunikācijām, tā būtību, veidiem un tā lomu uzņēmumā, lai uzzinātu visus esošos mārketinga komunikāciju veidus. Otrajā nodaļā autore raksturo uzņēmuma “CityBee” darbību un analizē esošo mārketinga komunikāciju izmantošanu uzņēmumā “CityBee”, lai iegūtu priekšstatu par uzņēmuma darbību un tā izmantotajiem mārketinga komunikāciju veidiem. Trešajā nodaļā autore analizē veikto pētījumu, aptaujas rezultātus un interviju par uzņēmuma “CityBee” izmantotajiem mārketinga komunikāciju veidiem. Bakalaura darba apjoms ir 65 lapaspuses, kurās ir iekļauti 32 attēli un 15 pielikumi. The topic of the bachelor’s thesis is “Marketing Communications Opportunities Improvements at “CityBee””. The purpose of the bachelor’s thesis is to explore the use of marketing communications at the company "CityBee", to reveal shortcomings and provide proposals for their elimination, based on the theoretical aspects of marketing communications and the results obtained in the survey. The bachelor's thesis consists of three main parts and several subsections, annotation, introduction, conclusions, proposals, bibliography and appendices, which is reflected in the content. In the first part, the author describes the information about marketing communications, its nature, types and its role in the company to find out all the existing types of marketing communications. In the second part, the author describes the operation of the company "CityBee" and analyzes the usage of existing marketing communications in the company "CityBee" in order to get an idea of the types of marketing communications used by company “CityBee”. In the third part, the author describes the research, the results of the survey and the interview about the types of marketing communications used by CityBee. The bachelor’s thesis consists of 65 pages, 32 pictures, 15 appendices.